Jag är tjockare än genomsnittet, även om det säker finns andra här som är bredare. Min fru har störst problem när hon inte är tillräckligt ordentligt uppvärmd, samt i vissa vinklar och ställningar och vissa dagar får jag vara mer försiktig. Vårt första år ihop var sexet faktiskt rätt kasst, inser jag när jag ser tillbaka på det nu. Men nu har vi lärt oss vad som funkar och det är helt fantastiskt.
Snabbisar är det inte tal om. Det gör bara ont för henne om inte förspelet får ta tid. Och om inte hon njuter kan jag lika gärna sköta det själv.
Jag gillar personligen att göra min fru tokig av längtan efter att jag ska tränga in i henne. Jobba på klitoris på olika sätt och samtidigt retas med fingrar eller penis vid mynningen - Utan att tränga in. Jag låtsas att jag tänker tränga in på olika sätt, men låter henne vänta tills hon blir alldeles vild. Då får man bästa effekten av att tränga in.
I vissa fall är hon så trång att jag på riktigt knappt får in den. Det kan rent av göra ont på mig när hon kramar som hårdast om den. Men det viktiga är att det inte gör ont för henne och det gör det inte när hon är så kåt. Hon är trång, som att tränga in genom en vägg, men det är av upphetsning. Slemhinnor och allt vad det är där på hennes insida är maximalt redo att ta emot mig. Det är en helt annan sort trånghet än när hon är ouppvärmd, utan det är ren och skär njutning upphöjt till tio. Största problemet är väl att hon kommer så snabbt sen, så jag knappt har börjat när hon är helt slut. Ibland orkar hon inte ens att jag avslutar utan får göra det för hand, men gör ingenting för mig. Min tillfredställelse är hennes njutning, den är viktigare för mig än min egen njutning.
Men alla är olika. Jobbar ni tillsammans tror jag ni hittar ert sätt!