• Anonym (Rumpkillen)

Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?

Vi tar det kort.

Jag är en så kallad rumpkille som älskar kvinnors rumpor, stora som små.

Sedan en tid tillbaka träffar jag en tjej som har jättestor rumpa, vilket jag naturligtvis tycker om men jag har ännu inte berättat om mina fascination för rumpor.

Nyligen fyllde hon 30 och jag skickade både blommor/blombud samt gratulationskort med posten.

I kortet skrev jag "Din rumpa är stor som en världsdel och nu vill jag åka jorden runt med mig"

Detta föll inte väl ut och skickade SMS och sa att jag är en jävla idiot som skriver något sådant.

Vad ska jag göra nu? Vill ju ha fortsatt kontakt.

• Svar på tråden Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?
  • Anonym (Rumpkillen)
    Åka jorden runt med dig ska det naturligtvis vara.
  • Anonym (A)

Vad hade du väntat dig efter en sån kommentar.

• Anonym (Tjej)

Som tjej tycker jag dedär va en hur rolig kommentar som helst, lättkränkta tjejer går ju inte o leva med, du gav ju en komplimang

• Anonym (Tur och retur)

Skrattar varmt, efter en eländig kväll. Tack för att du delade det😂 ♥️
    Du kan ju säga att du är en idiot, men att du är hennes idiot, om hon vill det. 

• Anonym (Lol!)

Så tokigt det kan bli! 😂. Förstår att du verkligen avsåg det som en komplimang men jag kan se det från hennes sida med då min dåvarande kille för många år sedan beskrev min rumpa som Dallrande kalvsylta på aladåb. (Vi brukade beskriva varandra som maträtter i tid och otid). Jag kände mig väldigt träffad då det egentligen var en exakt beskrivning och jag hade vissa komplex för det. Men jag förlät honom tillslut och kunde även se både humorn och den avsedda komplimangen bakom.

Som någon föreslog, håll med om att du är en idiot men att du hoppas få vara hennes idiot. Hoppas hon förlåter dig för jag är säker på att du verkligen avsåg det som en komplimang. Lycka till. 😂

• Anonym (Rumpkillen)

Skickade SMS igår och berättade att jag är en äkta rumpkille. Hoppas hon förstår.

• burleskburkläsk

För det första är det inte poesi...det är idioti så jag håller med kvinnan fullt ut!

Det är nog det sämsta som nånsin skrivits på ett sånt kort...det låter som du bara tänker på hennes rumpa och inte på henne...och eftersom hon inte känner till din fetisch blir det hela ännu dummare...som att du skickar blommor och hälsning till hennes rumpa.

Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • burleskburkläsk
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-05-26 01:29:31 följande:

Skickade SMS igår och berättade att jag är en äkta rumpkille. Hoppas hon förstår.

Du är för fixerad...jag hoppas innerligt för er båda att du skrev nåt mer.
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • Anonym (Rumpkillen)
    burleskburkläsk skrev 2025-05-26 06:21:08 följande:

För det första är det inte poesi...det är idioti så jag håller med kvinnan fullt ut!

Det är nog det sämsta som nånsin skrivits på ett sånt kort...det låter som du bara tänker på hennes rumpa och inte på henne...och eftersom hon inte känner till din fetisch blir det hela ännu dummare...som att du skickar blommor och hälsning till hennes rumpa.

Vill placera hennes rumpa på en piedestal. Ber till rumpguden att det blir vi två.
    Vill dansa rumpdansen runt hennes jätteröv.
  • Anonym (Juni)

Nu var det där inte så mycket poesi som det mest bara lät som en raggningsreplik tagen från Dassboken eller nåt...

Du känner henne uppenbarligen inte tillräckligt väl och vet inte vad hennes humor är, då blir det mest bara tondövt. Hade min man gjort något liknande till mig hade jag nog skrattat och gett tillbaka med samma mynt på hans födelsedag, men då har vi visserligen känt varandra i över tio år och levt ihop under majoriteten av dem. Hade en kille jag nyss träffat gjort något liknande hade jag nog fått "the ick" som ungdomarna säger.

Om ni ska ha fortsatt kontakt är det första du ska göra att be om ursäkt för ditt plumpa skämt och be om en ny chans. Sen ligger du lågt med rumpkommentarerna för en tid, om hon godtar din ursäkt. Annars är det bara att bita i det sura och inse att det gick åt skogen.

Svar på tråden Poesi om hennes stora rumpa landade inte väl. Vad ska jag göra?