Vad tycker ni om paren i årets GVFÖ?
Vet inte om det redan finns en tråd om detta, finns det så har jag inte hittat den. Blivit besatt av denna serie och då mina vänner inte kollar suktar jag verkligen efter att "skriva av mig" om mina tankar, någon som känner samma?
Så, som rubriken lyder - Vad tycker ni om paren i årets Gift vid första ögonkastet?
Personligen tror jag starkt på Alexander och Amanda, båda är drivna och smarta och även om Amanda verkar bli lite väl hård mot Alexander ibland så tror jag ändå att dom kommer kunna lösa det.
Ebba och Pontus är jag tveksamma mot, verkar vara helt på olika plan i livet både arbetsmässigt och mentalt. Ebbas humörsvängningar tror jag verkligen kan ställa till det mot Pontus mjuka.
Denise och Sam...katastrof. Han har ju redan bestämt sig från början. Denise är jättevacker och verkar så snäll, kan dock hålla med om att hennes röst kan bli lite väl monoton ibland och jag själv hade kanske, efter en hektiskt dag oxå haft svårt att lyssna på allt hela tiden - men såhär tidigt i detta experiment så blir det bara sjukt att Sam inte ens lyssnar på henne.
Slutligen, Jannika och Dennis...Asså båda verkar vara underbara människor på alla plan, som verkligen förtjänar att hitta den rätta (det gör alla oxå men det klappar lite extra för dessa två). Tror dock inte att det kommer hålla här, dom känns som att dom är på helt olika plan oxå. Dennis utforskar fortfarande och detta kanske är hårt, men hans avsaknad av sexuella erfarenhet blir lite det som typ tar över hela deras relation (av vad man får se iallafall). Jannika bär ju på sina trauman, och känns som att hon kanske borde jobba lite mer på det innan... men jag är ingen expert, men har själv liknande grejer bakom mig (tror jag, baserat på vad hon snackat om) och man behöver "läka" lite själv för att inte förstöra relationen.
Hur som anser jag att säsongen är bra, något mer "vulgär" i språket än vad man är van med kanske. och betydligt mer snack om sex, men bra! Vad tycker ni?