Anonym (a) skrev 2025-05-21 12:11:12 följande:
Låter jättemärkligt.Att han skulle ta upp det casual och sen inte reagerar på att du blev tyst och kall?
Du ställer de frågor som du vill veta svaret på. Sånt varierar. Jag hade inte brytt mig om att han bytt kön men att han verkar tro att du vet hade förvirrat mig enormt.
Han var helt säker på att jag visste det. Tydligen hade han någon text på sin presentationssida som berättar detta, men jag fattade väl inte det. Känner mig urdum nu. Han menar att vi pratat kort runt det förut och att han var säker på att jag visste.
Jag försöker verkligen komma ihåg, men tror att vi uppfattat olika vad vi pratat om. Han har berättat att han haft en svår tonår, med drogmissbruk med mera och berättat att han omvandlat sig...vilket jag tolkade att han var helt emot droger nu. Samt har han berättat att han opererat brösten för att de var tubulära, vilket jag bara tolkade som "man-boobs".
Jag tycker ju om honom liksom, jättemycket faktiskt. Och vill förstå och veta mer.
Finns det några frågor som mna bör ställa eller frågor som man bör undvika? Jag är fruktansvärt noob inom ämnet. Jag vet att han opererat brösten, men är det fel att fråga om han opererat könet?
Och om han har opererat könet ... hur fungerar det med sex?