• Anonym (Anonym)

???

Varför berättade en kille som jag dejtar att han hade träffat en annan tjej som han hade legat med några gånger att hon hade polisanmält honom ? Enligt honom så var både hon och han med på vad dom gjorde och det hade varit samtycke mellan dom när dom hade varit intima med varandra men sen senare så hade hon polisanmält honom för någonting 2 gånger . Dock så hade han starkare bevis så han vann över henne i rätten. Han verkade nervös när han och jag träffades det var jag som tog initiativ till att hålla handen och pussas. Han sa att han vågade nästan inte göra någonting längre pga av den tidigare tjejen han hade träffat. Han är en väldigt fin och snäll kille och jag vet att han inte skulle göra något mot min vilja. Han frågade flera gånger om det som han och jag gjorde kändes bra , om jag ville och om det var skönt osv.

• Svar på tråden ???
  • Anonym (E)

Han berättade det innan du skulle googla fram det själv, numera söker ju folk upp dem de dejtar på både ratsit och lexbase

• Anonym (J)

Be att få läsa dom och fup. Sen kan du skapa dig en egen bild

• Anonym (Läs fup)

För att han vill undvika att du själv ska googla fram det och begära ut fup. Det hade jag gjort. För trots att du skriver att du vet att han inte skulle göra något, så vet du ju faktiskt inte ett skit om honom.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Läs fup) skrev 2025-05-21 16:36:48 följande:

För att han vill undvika att du själv ska googla fram det och begära ut fup. Det hade jag gjort. För trots att du skriver att du vet att han inte skulle göra något, så vet du ju faktiskt inte ett skit om honom.

När jag söker på hela hans namn och födelsedatum så står det inte på varken mrkoll eller Ratsit att han har gjort något brott.
  • Lynx123

Egentligen så vet ju bara de två vad som hände. 

Han ville nog förekomma att du fick veta något innan han hann berätta.

Jag hade nog varit rätt vaksam i din situation. Förhoppningsvis talar han sanning men det är ju omöjligt att veta.

• Anonym (Läs fup)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-21 17:18:19 följande:
    När jag söker på hela hans namn och födelsedatum så står det inte på varken mrkoll eller Ratsit att han har gjort något brott.
    Fast det har ju varit rättegång så information finns att hämta.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Läs fup) skrev 2025-05-21 18:55:07 följande:
    Fast det har ju varit rättegång så information finns att hämta.
    Vart hittar man den informationen då ?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-21 19:10:34 följande:
    Om jag kollar på dokument om rättegången kan han få reda på att jag har läst det då?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-21 19:10:34 följande:
    Om jag kollar på dokumentet kan han få reda på att jag har läst det då ?
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-05-21 19:12:05 följande:
    Om jag kollar på dokument om rättegången kan han få reda på att jag har läst det då?
    Tingsrätten. Bara att ring.  Nej han får inte reda på det. 

Om han säger att domstolen friade honom borde han utan problem kunna visa domen för dig
Svar på tråden ???