Otrohet
För fem månader sen (på min födelsedag) fick jag reda på att min särbo haft sexkonversation med sitt sex där både bilder och skrift om sex förekom. Jag fick reda på det pga att den andra kvinnan berättade det för mig.
min särbo berättade också och sa att det hänt två gånger under vår tid. Dagen innan detta så facetimade han med mig med sin familj när de delade ut julklappar. Han ville att jag skulle va med när julklapparna även var från mig till hans barnbarn. Han bjöd mig även på konsert senare under året.
Jag blev ju chockad och ledsen men han övertygade mig att det verkligen var mig han ville leva med och jag försökte förlåta. Tankar om tvivel fanns hels tiden, hur länge hade det pågått, hade det fortsatt om hon inte berättat.Men nu fem månader senare så kom verkligen ikapp och jag började äcklas av honom och till slut lämnade jag honom. Men det är en stor tyngd inom mig av förnedring, förminskande och sorg att blivit med om det här. Är det nån mer som varit med om otrohet och de starka känslorna kom senare?