Bim+2. Spänner i livmodern varje dag och hugger till å från i äggstockarna. Hjälp!
Har haft regelbunden mens sedan spiraluttaget för ca 6 månader sedan- tills nu.
Kan tillägga att jag aldrig haft pms besvär nångång förut.
Oskyddat sex vid ÄL (finska rycket) små värk i magen dagen efter men bruka kunna få det vid ägglossning. Ca 5 dagar efter samlag fick jag otroligt ont i nedre delen av magen med hugg i äggstock och sedan dess har det bara fortsatt varje dag..
?hugger till och från i äggstockarna, speciellt vid hastiga rörelser.
?spänner i nedredelen av magen,-molande värk varje dag. Även värk i ryggslut.
?ömma bröst
?blodtrycksfall
?Frossa utan feber
?öm i bröstben sen dagen innan beräknad mens.
9 dagar efter samlag vid ÄL så vaknade jag mitt i natten av extremt ont i muskeln i vaden, som träningsvärk och höll i sig i 1-2 dygn.
12 dagar efter när jag stog i duschen så skulle jag plocka upp en flaska från golvet och när jag ställer mig upp så hugger det till i h.äggstock så pass mkt satt jag inte kan stå rakt utan måste sätta mig på huk, varade i nån minut. - exakt så hade jag nån vecka innan jag + med dottern för 9år sedan.
Hade sex dagen mens va beräknat, hade mina ben på hans axlar och när jag tar ner dom så får jag extremt ont i nedre delen av magen spänner och ilar så fick lov att ligga i fosterställning i säkert 10min.
Blir galen på det här.. vill bara att mensen ska komma så det kanske gå över eller att det ska bli positivt på gravtest satt jag vet varför jag har så hära..
Någon som haft liknande?
Aldrig haft så hära långvariga problem förut. Gravtest idag negativt.