• Anonym (Anonym)

Sneda hål i öron

Min dotter tog hål i öronen för ett par månader sedan. Dom sa att dom skulle ta hål i bägge samtidigt om hon sitter still. De gjorde hon. Tyckte att örhänget på enda öronsnibben var senare än den andra. Tänkte på att det kanske var svullet, de örat läkte lite sämre än de andra. Men nu ser man Klart och tydligt att det ena sitter högre upp än de andra.

Vad gör man nu lixom. Hon kommer aldrig ta ett nytt hål. 
    Kan man ta det med håltagaren? 

• Svar på tråden Sneda hål i öron
  • Anonym (E)

Ja du ska självklart klaga, det enda jag kan tänka mig att man får göra är att ta ut ett eller bägge örhänge, låta det läka och sen ta om hålen.

Jag vet inte heller om skillnaden blir mer eller mindre tydlig när hon växer, ritade de inte prickar först?

• Anonym (a)

håltagaren...

Det är inte svårt att se vad som gick fel för vem benämner en piercare på det viset... eller har jag fel?

• Anonym (Två alternativ)

Ni har två alternativ. Låt det ena hålet växa igen, vänta några år och ta ett nytt hål eller acceptera att det ser ut så. Ställ gärna frågan någon annanstans än på FL folk hatar örhängen här. 

• Anonym (Malin)

Jag antar att ni gick till en frisör el. dyl. som gjorde det med håltagningspistol eller vad det heter? Mitt tips i så fall är att gå till en riktig piercare och rådgöra med dem.

Svar på tråden Sneda hål i öron