Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Blomma)

Positivt test?

Hej kan någon se på dessa test om det är positivt eller negativt ? Kan det vara ett plus eller är detta spöksträck?

nu har jag inte förväntad menstruation förrän om 6 dagar.. men såg ut som jag hade liten nidblödning för några dagar sedan.. kan inbilla mig.. 
    ????????

bilderba blir super dåliga när jag laddar upp dom tyvärr såg jag nu.. 

• Svar på tråden Positivt test?
  • Anonym (Ingen vet)

Tyvärr är de testen hopplösa. Men klart att det är något där, frågan är ju bara om det är spök eller pga hcg. 

Testa ett digitalt tidigt imorgon, om det är pga hcg detta testet har en linje så finns tillräckligt hormon även för tidigt digitalt 🤗

• gilmoregirl99

Hej, hoppar in och frågar här också!
    min mens är sen med 3 dagar hittills, och den brukar aldrig vara sen, snarare nån dag tidig. Jag har haft molande värk och haft en annorlunda känsla denna månad. Har testade tidigare och fått negativt. Testade nyss med ett tidigt test, hade inte väntat tre timmar sen senaste gången jag kissade. Väntade nån minut på testet innan jag gav upp hoppet och antog negativt. 20 minuter senare går jag tillbaka och ser detta. Vet att man inte ska lita på tester som gått över tiden men om det är avdunstningslinje så ska den väl inte ha färg och jag tycker denna har färg. Vet inte vad jag ska tro eller ens våga hoppas. Vad tror ni?
Svar på tråden Positivt test?