• Anonym (nyfiken)

Trekant med okända personer?

Hej, 

Vet ni om det funkar/har ni provat att ha trekant med personer ni absolut inte känner? Jag har inga fantasier om att se min man med någon och han vill inte se mig med någon men jag får fortfarande utforska mina fantasier ensamt, dont show dont tell. Så jag vill jättegärna ha trekant med två killar.

Vet ni om det ens går/är män villiga att köra trekant med en annan man och en tjej och typ ingen är direkt vän med den andr. Lite randomisar som sen går sin egen väg om det inte funkade. 

• Svar på tråden Trekant med okända personer?
  • TriC

Din make har sagt att det är okej att du träffar andra män och ligger med dem?? Undrar när han slutade älska dig?

Att hitta andra män för sex är ohyggligt enkelt för vilken kvinna som helst. 

• Anonym (nyfiken)
    TriC skrev 2025-05-24 11:24:15 följande:

Din make har sagt att det är okej att du träffar andra män och ligger med dem?? Undrar när han slutade älska dig?

Att hitta andra män för sex är ohyggligt enkelt för vilken kvinna som helst. 

Det har han inte, han vill inte veta ifall jag gör det eller inte, just för att han störs av tanken. Dont show dont tell :) med åldern mognar man och inser att sex och kärlek är inte direkt samma saker. Man är inte 18 och blir inte kär i vem som än man ligger med ....
  • Tobben

Det är inga som helst problem att få till en trekant trots att ni inte känner varandra.

• 1omtänksam

Hej Ts! 
    Jag har aldrig haft detta själv. Men tror det är enkelt för dig som kvinna att kunna förverkliga din fantasi. Men tänk också på konsekvenser. Det KAN vara förenat med risker också. Den eller de män du ligger med kan ha könssjukdomar. Så kolla allt sånt och dig själv innan du förverkligar tänker jag.

Förstår jag låter tråkig, och du behöver ju inte följa mitt råd, min tanke, men det var iallafall av omtanke för både dig själv och din man. Sen låter det lite tufft att leva i en tillvaro av "Dont show dont tell"?  Det KAN bli svårt i längden om du aldrig ska kunna vara öppen och ärlig med den man du lever med om vad du gör och vilka fantasier du har. Men det är ändå härligt med människor som är nyfikna och som har en öppenhet kring sin sexualitet! Åren går och livet är kort.
    Så jag hoppas på det bästa för dig/er :) 

• Anonym (Tre/fyra)

Jag har haft både tre- och fyrkant med män. Det har inte varit särskilt svårt att få till. Dock endast mig de har varit intresserade av vilket även är vad jag velat. Hade inte velat att männen skulle vara attraherade av varandra. 

Med det sagt kan det kanske vara bra att tänka på hur du vill ha upplevelsen i förväg :) 

Svar på tråden Trekant med okända personer?