😛😛😛
Jag älskar att slicka och att göra det skönt för min sambo. Tyvärr gillar hon det inte så det blir inte så ofta.
Jag älskar att slicka och att göra det skönt för min sambo. Tyvärr gillar hon det inte så det blir inte så ofta.
Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt
Hur vanligt är det med män som gillar att slicka fitta ? En man som jag har en sexuell relation med går igång på att gå ner på mig och fingra mig och han är väldigt bra på det. Tyvärr så är han inte så förtjust i att få avsugning av någon anledning vilket jag respekterar men jag tycker det är lite synd för jag blir extra kåt av att suga . Jag får lite dåligt samvete att han går ner på mig om inte jag går ner på honom också. Vad kan jag ge honom istället för avsugning ? Jag vill ju att han också ska njuta och ha det skönt
Min fru har ställt sig den frågan många gånger. Vad kan hon göra tillbaka? Men jag är helt ärlig när jag säger att hennes njutning är all tillfredsställelse jag behöver.
Det hon gör väldigt bra är att rida mig väldigt sexigt, och begrava mitt ansikte i hennes bröst.
Men helt ärligt älskar jag mer att höra henne stöna, när hon inte kan ligga still för att det är så skönt, när mina stötar skälver genom hela hennes kropp, eller när jag märker att hon trots njutningen anpassar soon ställning ska komma åt ännu bättre och göra det ännu skönare. Och sen när det är hon som tar initiativ till sex för att hon älskar det jag gör med henne.
Testa att se det som din uppgift att göra de sakerna mer. Njut mer, njut tydligare. Det är ditt sätt att tacka honom!
Jag har tolkat det som att man får en viss känsla av att någon annan finner njutning/glädje/tillfredsställelse och sedan spelar det ingen roll om det är jag eller någon annan som ger min fru detta, jag kan tycka det är härligt ändå. Jag har själv fått orgasm av att enbart få se och höra min fru få orgasm när det var jag själv som gav henne den.
Hon trodde först jag fejkade men när hennes andning ökade, stönen blev mer dramatiska och hennes kropp spändes innan så var det mer än jag klarade av. Rätt coolt faktisk.