• Anonym (SCB)

Du i ett förhållande..

Du som lever i ett förhållande, skulle du önska att ni var lite mer spontana, lite mera öppna att prova nya saker och kanske utveckla sexlivet så som allt från sexting till vad som händer mellan 4 väggar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du i ett förhållande..
  • Anonym (TuffBrud)

Absolut. Och vi har pratat om det ganska öppet också. 
    Vi har båda sagt att vi kan tänka oss att öppna upp det lite senare i livet när det känns rätt. 
    Just nu leker vi bara med tanken. 

Jag tror att allt handlar om rätt tajming. Relationen måste befinna sig på en perfekt nivå för att det ska bli rätt. 
    Men absolut, jag ser framför mig att vi i framtiden kommer utforska och ha roligt med nya erfarenheter. 

Vi är 35-40. 

• Dardiskåne
    Anonym (TuffBrud) skrev 2025-05-26 01:44:44 följande:

Absolut. Och vi har pratat om det ganska öppet också. 
    Vi har båda sagt att vi kan tänka oss att öppna upp det lite senare i livet när det känns rätt. 
    Just nu leker vi bara med tanken. 

Jag tror att allt handlar om rätt tajming. Relationen måste befinna sig på en perfekt nivå för att det ska bli rätt. 
    Men absolut, jag ser framför mig att vi i framtiden kommer utforska och ha roligt med nya erfarenheter. 

Vi är 35-40. 

är det hemligt eller du kan berätta vad är det för nya saker som ni hade velat testa. 
  • Anonym (TuffBrud)
    Dardiskåne skrev 2025-05-26 01:52:22 följande:
    är det hemligt eller du kan berätta vad är det för nya saker som ni hade velat testa. 
    Nej men framför allt att bjuda in andra tjejer. 
    Båda vi är öppna för idéen men det måste ske vid ett bra tillfälle med rätt person. 
    Framför allt som första gången. 

Vill undvika drama, och det ska bara vara kul! 
  • Dardiskåne

aha , bara andra tjejer . inga män till dig heller ?

Svar på tråden Du i ett förhållande..