• Anonym (EllzBellz)

Missfall? Genombrottsblödning

Hej!

Jag plussade oväntat igår med både ett CB och vanligt test. CB visade 3+ och det vanliga testet var starkare än kontrollsträcket.

Däremot ?stämmer det inte?  med 3+ då jag hade mens (vad jag trott) för 2 veckor sedan. Det som var annorlunda för den mensen var däremot att den var något kortare än vanligt och var både blodaktig och brunaktig.
    Kan detta varit ett missfall och hcg i kroppen inte gått ur än? Eller kan det varit en genombrottsblödning? Eller bara att kroppen inte fattat att den var gravid och behövde ?rensa ut??

Jag har haft missfall innan och alla gånger har jag haft långdragna blödningar och testen har varit svaga.

Ska såklart ringa om en tid imorgon för att kolla upp detta, ville bara mest höra om något varit med om liknande och ändå haft en fullgången graviditet.
  • Svar på tråden Missfall? Genombrottsblödning
  • Anonym (EllzBellz)

Ifall någon är i samma sits och kommer över tråden ville jag förmedla att på VUL syntes ett litet hjärta slå! Väldigt tidigt såklart och allt kan ske, men en blödning som jag hade behövde inte betyda missfall. Glad Blödde i hela 5 dagar som en mens.

• Sollan907
    Anonym (EllzBellz) skrev 2025-05-28 17:06:01 följande:

Ifall någon är i samma sits och kommer över tråden ville jag förmedla att på VUL syntes ett litet hjärta slå! Väldigt tidigt såklart och allt kan ske, men en blödning som jag hade behövde inte betyda missfall. Glad Blödde i hela 5 dagar som en mens.

Stort grattis ❤️ 
    Och vad fint att du uppdaterar i tråden!! Tror det uppskattas av många 🥰
Svar på tråden Missfall? Genombrottsblödning