• Anonym (Osäker kvinna 45)

Fortsätta eller göra slut?

träffade en kul och härlig man via nätet för 6månader sedan, vi är båda runt 45. ingen av oss har barn och vi råkar bo väldigt nära varandra. Så långt är allt väldigt smidigt så att säga. 

men jag har en känsla som tyvärr växer, att han är ihop med mig mest för att ha någon att göra saker med. Han är liksom lite övervintrad krogräv som blivit lite ensam de senaste dryga 10åren i takt med att folk skaffar familj och blir medelålders och så.  

han visar inte mycket intresse för vad jag tycker eller tänker, eller för vad jag varit med om i livet. Inget otrevligt, men det här att ställa frågor och så är liksom inte hans grej. Väldigt mkt monologbaserad kommunikation från hans sida. Jag blir lite dränerad av det. och det  börjar kännas som att tiden med honom är förlorad tid med mig själv, med träning eller med någon vän.

någon som varit i liknande situation? Jag har försökt att säga någon gång att det inte känns som att han visar så mycket intresse, veta vad jag tänker och så, men han säger bara att han visst är intresserad...men Inget händer...
    råd och tips mottages tacksamt

Svar på tråden Fortsätta eller göra slut?