• Anonym (Nyfiken)

Sex på äl-dagen, kön?

Hej! Det florerar ju en del saker kring när man har sex och vilket kön det kan tänkas bli. Är nyfiken på er som endast haft sex en gång och då på självaste ägglossningsdagen. Vilken kön blev det? 
    Värt att tänka på är att när äl-test ger utslag så har man troligen äl dagen efter. 
    Molande värk kan ske före, under och efter själva äl så det är lite svårt att utgå från värken 😊
    Vore jättekul att höra. 

Det här blir andra barnet och jag har en son. Hoppas lite extra på en lillebror men
    blir såklart glad för vilket som 😊

• Svar på tråden Sex på äl-dagen, kön?
  • Anonym (X)

Ännu en kvinna som tror man kan bestämma könet. Tror du inte att du redan vetat om detta om det skulle vara sant?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (X) skrev 2025-05-27 09:41:01 följande:

Ännu en kvinna som tror man kan bestämma könet. Tror du inte att du redan vetat om detta om det skulle vara sant?

Det stämmer bra det 😊 hur blev det för dig med sex ägglossningsdagen? 
  • Anonym (X)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-05-27 09:46:31 följande:
    Det stämmer bra det 😊 hur blev det för dig med sex ägglossningsdagen? 
    Jag hade sex och blev gravid. Kollade aldrig vilken dag det var. Fungerade båda gångerna.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (X) skrev 2025-05-27 09:47:39 följande:
    Jag hade sex och blev gravid. Kollade aldrig vilken dag det var. Fungerade båda gångerna.
    Okej. Härligt 😊 Men då har du kanske svarat i fel tråd ifall du inte hade ett svar på min fråga? 
  • Anonym (X)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2025-05-27 09:49:30 följande:
    Okej. Härligt 😊 Men då har du kanske svarat i fel tråd ifall du inte hade ett svar på min fråga? 
    Det jag vill säga är att det finns inget svar på din fråga. Man kan inte bestämma könet på förväg. Och det vet du också, så varför fråga?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (X) skrev 2025-05-27 09:51:27 följande:
    Det jag vill säga är att det finns inget svar på din fråga. Man kan inte bestämma könet på förväg. Och det vet du också, så varför fråga?
    Tack för din åsikt.
Svar på tråden Sex på äl-dagen, kön?