Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 13:09:34 följande:
Man kan vara attraherad av mannen samtidigt som man inte vill stimulera hans slakna penis en längre stund. Gav förslaget att han ger kvinnan oralsex medan han smeker sig själv till stånd.
Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 13:17:47 följande:
Är själv bisexuell och tycker inte att en kvinna som inte blir våt är samma sak. Säger hon att det beror på fysiologiska saker och att hon njuter ändå så är det enkelt att använda lite glidmedel vid behov. Vid oralsex är inte skillnaden jättestor heller.
Du verkar inte ha läst TS.
TS fru tycker att en slak kuk är äckligt (!). TS har lite erektionsproblem, som han ibland löser "själv" mha läkemedel.
TS saknar dock att hans fru inte verkar så intresserad av att ta på han, smeka han, och då kan man tänka sig att hon inte har någon lust att ta på hans slaka kuk. Överhuvudtaget. Är inte tal om någon längre, eller kortare stund. Utan noll intresse eller engagemang...
Det låter som ett roligt och stimulerade sex-och samliv. NOT!
Men varför skulle jag som man vilja slicka en snustorr fitta... det är ju äckligt... kvinnan får väl för bövelens se till att hon blir våt själv... det är ju liksom din analogi.
Som tur är så tänker inte jag så! Ej heller min kvinna!
Jag kan sätta en peng på att en faktor i TS erektionsproblem är att hans kvinna har uttryckt sig som hon gör kring hans förmåga eller oförmåga och hans slaka kuk.