• Licker

Slak kuk är äckligt

Har med åren fått erektionsstörningar och det har blivit värre då min fru tycker at en slak kuk är äckligt. Brukar kunna genomföra samlag någon gång med hjälp av Sidenafil men behöver ju stimuleras. Jag brukar ge oralsex och lyckas ibland men inte alltid och har blivit att frun känner sej otillräcklig. Moment 22. 

Tror allt kunnat fungera om hon kunde ta på mej mera och ge oralsex som hon gjorde förr. Allt känns kört just nu vad gäller sex. 

• Svar på tråden Slak kuk är äckligt
  • Anonym (Mimmi)

Jag hade också tyckt det var lite jobbigt på insidan om mannen inte blev hård längre men fan heller att det är okej att säga att det är "äckligt"!!

Fattar helt att du blir jätteledsen när en partner säger så, hon borde verkligen be om ursäkt för det. Och vara utan det hon gillar mest i sex en god stund.

• Anonym (Grabb)

I sak så tycker det är en bedrövlig inställning din kvinna har... om hon nu har uttryckt sig så som du skriver... vidare så verkar hon sakna kunskap om manlig anatomi och fysiologi...

en slak kuk blir hård(are) om man tar på på den, smeker den... behöver inte nödvändigtvis innefatta oralsex.

Är ju lika urbota dumt om vi män bara skulle tro att en kvinna blir våt mellan bena bara vi tar av oss skjortan... men visst, det finns såna män också...

• Anonym (Kvinna)

Du får respektera hur hon känner och hitta ett annat sätt helt enkelt. Onanera medan du ger henne oralsex t ex. 

• Anonym (Chips)

Verkligen inte snällt av din fru att säga så. 
    För min del skulle jag bli väldigt ledsen om min man använde ordet äckligt om min kropp och skulle verkligen försvåra att tända till om han uttryckt sig så. 

• Anonym (schysst)
    Licker skrev 2025-05-29 05:01:41 följande:
    Slak kuk är äckligt

Har med åren fått erektionsstörningar och det har blivit värre då min fru tycker at en slak kuk är äckligt. Brukar kunna genomföra samlag någon gång med hjälp av Sidenafil men behöver ju stimuleras. Jag brukar ge oralsex och lyckas ibland men inte alltid och har blivit att frun känner sej otillräcklig. Moment 22. 

Tror allt kunnat fungera om hon kunde ta på mej mera och ge oralsex som hon gjorde förr. Allt känns kört just nu vad gäller sex. 

Om du fortfarande är intresserad av sex kanske du ska byta fru om hon nu tycker din kuk är äcklig, låter inte så där värst kul att ha försöka få till sex med en så ointresserad kvinna.
  • Anonym (Kille med samma bekymmer)

Vad är det för ålder på dig??. Jag har samma bekymmer trots att jag tar piller. Testat alla olika som finns. Brukar kunna funka med penisring för mig. Den ger sig ibland  även med den men funkar 9/10ggr

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (schysst) skrev 2025-05-30 11:17:36 följande:
    Om du fortfarande är intresserad av sex kanske du ska byta fru om hon nu tycker din kuk är äcklig, låter inte så där värst kul att ha försöka få till sex med en så ointresserad kvinna.
    Tror inte att det är så ovanligt att inte attraheras av en slak faktiskt. Att suga en slak en liten stund för att känna den växa är en sak. Men med erektionsproblem får man nog räkna med att stimulera den själv inför samlag.
  • Anonym (schysst)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 12:22:16 följande:
    Tror inte att det är så ovanligt att inte attraheras av en slak faktiskt. Att suga en slak en liten stund för att känna den växa är en sak. Men med erektionsproblem får man nog räkna med att stimulera den själv inför samlag.
    Okej, ja jag tycker fortfarande TS borde göra slut om hans fru tycker att han har en äcklig kuk. Jag skulle då inte vilja ha sex med en kvinna om hon är så oattraherad och inte blir kåt på mig.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (schysst) skrev 2025-05-30 12:33:24 följande:
    Okej, ja jag tycker fortfarande TS borde göra slut om hans fru tycker att han har en äcklig kuk. Jag skulle då inte vilja ha sex med en kvinna om hon är så oattraherad och inte blir kåt på mig.
    Är inte kuken som är äcklig utan det faktum att den är slak. Det är inte konstigt att inte attraheras av det.
  • Anonym (Grabb)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 12:22:16 följande:
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 12:35:26 följande:
    Är inte kuken som är äcklig utan det faktum att den är slak. Det är inte konstigt att inte attraheras av det.

Du får ursäkt men lite smått märkliga inlägg... Förhoppningsvis så är väl kvinnan attraherad av mannen som "bär på utrustningen", oaktat om den är slak innan en sexuell aktivitet initieras... eller hård pang bom...

Majoriteten av män går ju liksom inte runt med stånd dagarna i ända...

I min värld så är sex och ett penetrerande samlag ett samspel, där man "hjälper" varandra att bli redo för samlag. 

Enligt ditt resonemang så är det lika äckligt med en snustorr fitta, inte fittan i sig nota bene, utan faktum att den är torr... och om fittan är torr så får nog kvinnan stimulera den själv inför samlag.

Jösses "Kvinna"...
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Grabb) skrev 2025-05-30 13:04:18 följande:

Du får ursäkt men lite smått märkliga inlägg... Förhoppningsvis så är väl kvinnan attraherad av mannen som "bär på utrustningen", oaktat om den är slak innan en sexuell aktivitet initieras... eller hård pang bom...

I min värld så är sex och ett penetrerande samlag ett samspel, där man "hjälper" varandra att bli redo för samlag. 

Enligt ditt resonemang så är det lika äckligt med en snustorr fitta, inte fittan i sig nota bene, utan faktum att den är torr... och om fittan är torr så får nog kvinnan stimulera den själv inför samlag.

Jösses "Kvinna"...
    Man kan vara attraherad av mannen samtidigt som man inte vill stimulera hans slakna penis en längre stund. Gav förslaget att han ger kvinnan oralsex medan han smeker sig själv till stånd.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Grabb) skrev 2025-05-30 13:04:18 följande:

Jösses "Kvinna"...
    Är själv bisexuell och tycker inte att en kvinna som inte blir våt är samma sak. Säger hon att det beror på fysiologiska saker och att hon njuter ändå så är det enkelt att använda lite glidmedel vid behov. Vid oralsex är inte skillnaden jättestor heller.
  • Anonym (Grabb)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 13:09:34 följande:
    Man kan vara attraherad av mannen samtidigt som man inte vill stimulera hans slakna penis en längre stund. Gav förslaget att han ger kvinnan oralsex medan han smeker sig själv till stånd.
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 13:17:47 följande:
    Är själv bisexuell och tycker inte att en kvinna som inte blir våt är samma sak. Säger hon att det beror på fysiologiska saker och att hon njuter ändå så är det enkelt att använda lite glidmedel vid behov. Vid oralsex är inte skillnaden jättestor heller.
    Du verkar inte ha läst TS.

TS fru tycker att en slak kuk är äckligt (!). TS har lite erektionsproblem, som han ibland löser "själv" mha läkemedel.

TS saknar dock att hans fru inte verkar så intresserad av att ta på han, smeka han, och då kan man tänka sig att hon inte har någon lust att ta på hans slaka kuk. Överhuvudtaget. Är inte tal om någon längre, eller kortare stund. Utan noll intresse eller engagemang...

Det låter som ett roligt och stimulerade sex-och samliv. NOT!

Men varför skulle jag som man vilja slicka en snustorr fitta... det är ju äckligt... kvinnan får väl för bövelens se till att hon blir våt själv... det är ju liksom din analogi.

Som tur är så tänker inte jag så! Ej heller min kvinna!

Jag kan sätta en peng på att en faktor i TS erektionsproblem är att hans kvinna har uttryckt sig som hon gör kring hans förmåga eller oförmåga och hans slaka kuk.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Grabb) skrev 2025-05-30 13:32:14 följande:
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-05-30 13:17:47 följande:
    Du verkar inte ha läst TS.

TS fru tycker att en slak kuk är äckligt (!). TS har lite erektionsproblem, som han ibland löser "själv" mha läkemedel.

TS saknar dock att hans fru inte verkar så intresserad av att ta på han, smeka han, och då kan man tänka sig att hon inte har någon lust att ta på hans slaka kuk. Överhuvudtaget. Är inte tal om någon längre, eller kortare stund. Utan noll intresse eller engagemang...

Det låter som ett roligt och stimulerade sex-och samliv. NOT!

Men varför skulle jag som man vilja slicka en snustorr fitta... det är ju äckligt... kvinnan får väl för bövelens se till att hon blir våt själv... det är ju liksom din analogi.

Som tur är så tänker inte jag så! Ej heller min kvinna!

Jag kan sätta en peng på att en faktor i TS erektionsproblem är att hans kvinna har uttryckt sig som hon gör kring hans förmåga eller oförmåga och hans slaka kuk.

På vilket sätt menar du att jag inte har läst? Vill du inte slicka en snustorr fitta så gör inte det. Man ska inte känna avsmak inför sexuella handlingar. Men som tur är finns det andra vägar och lösningar.
Svar på tråden Slak kuk är äckligt