• Skölden89

The Elder Scrolls: Skyrim

Jag älskar The Elder Scrolls: Skyrim, det är ett väldigt bra spel och är en av mina favoriter att spela på Nintendo Switch bland annat, det är oerhört stort spel med mycket utmaningar och stora världar, Det tar nästan aldrig slut och du har att göra lång tid framöver. 

Jag rekommenderar er att köpa Skyrim om du inte redan har gjort det för det är ett mästerverk.

Vad tycker du om The Elder Scrolls: Skyrim?
    Har du klarat spelet 100%?

• Svar på tråden The Elder Scrolls: Skyrim
  • Skölden89
    Lynx123 skrev 2025-05-29 10:00:32 följande:

Håller med. Gillar de andra också men inte Oblivion.

Varför gillade du inte Oblivion?
  • Lynx123
    Skölden89 skrev 2025-05-29 18:08:42 följande:
    Varför gillade du inte Oblivion?
    Tyckte att det var så actionbaserat jämfört med tex Skyrim.som har en så drivande handling och många andra saker än fighter.
  • Anonym (Music)
    Skölden89 skrev 2025-05-29 09:09:25 följande:
    The Elder Scrolls: Skyrim

Jag älskar The Elder Scrolls: Skyrim, det är ett väldigt bra spel och är en av mina favoriter att spela på Nintendo Switch bland annat, det är oerhört stort spel med mycket utmaningar och stora världar, Det tar nästan aldrig slut och du har att göra lång tid framöver. 

Jag rekommenderar er att köpa Skyrim om du inte redan har gjort det för det är ett mästerverk.

Vad tycker du om The Elder Scrolls: Skyrim?
    Har du klarat spelet 100%?

Skyrim är bra men Oblivion är fantastiskt. Mest på grund av musiken. Kan  lyssna på Auriel's ascension och Peace of Akatosh konstant resten av livet.
  • Aniiee

Jag har aldrig riktigt gillat något Elder Scrolls. Eller egetligen något av Bethesda, faktiskt. Fallout var bra innan Bethesda köpte det, och efter de gjorde det är det bara New Vegas som jag tyckte var bra, och det är INTE skapat av Bethesda, bara publicerat av dem. 

Jag har försökt spela Skyrim genom åren, men nej, funkar inte för mig.

Men musiken är bra. Jeremy Soule är en av mina favoritkompositörer när det kommer till tv-spelsmusik.

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden The Elder Scrolls: Skyrim