• Anonym (-)

Killen jag träffade skrev till en annan tjej som han har varit med

Hej, jag har träffat en kille några gånger och jag trodde att det var nåt mellan oss? Innan vi träffades hade han träffat en annan tjej ett par gånger och varit intim med henne, hon bor i en annan stad och han är där ganska ofta och jag vet inte om han eventuellt haft planer på att flytta dit. För han kommer själv därifrån. Vi har några gemensamma vänner så jag har fått höra. Men jag såg att han nyligen hade skrivit till henne att han kommer dit om några dagar eller nåt sånt, till den staden. Dom hade inte haft kontakt på flera veckor och sen hade han bara skrivit det till henne, han skrev först. Ja jag kollade i hans mobil medan han inte såg.

Vad betyder det här? gillar han inte mig eller varför skriver han annars till henne och informerar om att han ska dit? känner mig sjukt ledsen och lurad 

• Svar på tråden Killen jag träffade skrev till en annan tjej som han har varit med
  • Tecum

Varför frågar du inte honom istället för oss? Det kan finnas en rad orsaker och du känner honom bättre än vi.

• Anonym (qwerty)

Sannolikt för att han vill ligga med henne.
    Han ser inte er som ett par ännu och då är det inte ett problem att hoppa i säng med någon annan.
    Du får själv ta beslut om hur du vill gå vidare. Snacka med honom om att bli ett par eller låta det vara.

• Anonym (-)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-05-29 19:30:39 följande:

Sannolikt för att han vill ligga med henne.
    Han ser inte er som ett par ännu och då är det inte ett problem att hoppa i säng med någon annan.
    Du får själv ta beslut om hur du vill gå vidare. Snacka med honom om att bli ett par eller låta det vara.

Men är han kär i mig då? Jag trodde att han var det 
  • ResanTillMelonia

han har ingen respekt för dig i alla fall. Om han nu skrev att han hade vägarna förbi.

äh, skit i sådant där. Livet ensam är skönare ensam. orka behöva vara i en relation och klistra fast sig vid någon hela dagarna

Svar på tråden Killen jag träffade skrev till en annan tjej som han har varit med