Jag kokar !
Kärringjävlarna har trakasserat mig till den grad att jag ska flytta.
Samtidigt har jag bett de att inte röka på balkongen (markplan när man går ut ur lägenheten) för att jag får inte all rök in i min lägenhet och jag kan inte ha något fönster öppet (i rummet vi bor i) då hunden fnyser, får svårt att andas och självklart så kan hunden inte vara på balkongen heller!
På detta så har en av de 2 kärringjävlarna stått och rökt cigg vid min dyraste och finaste bil jag någonsin haft råd att köpa, hon har stått och askat på bilen så att det har bränt igenom ca 20 märken rakt genom lacken.Jag såg detta och sa åt henne att hon inte skulle stå och aska mot min bil, varpå hon blev sur och fräste "så farligt är det inte! Hon kommer blå ljuga och neka om man konfronterar henne tillsammans med den andra kärringen (som är hennes mamma)! Båda går med rullatorer och kedjeröker cigg!
Nu såg dom att vi kom hem från promenaden och sprang direkt ut på balkongen och röker cigg!
Jag är på bristningsgränsen nu!
Snart hoppar jag över balkongen och slår ihjäl dom båda två! Det enda som stoppar mig från det är att jag förlorar hunden då.
Vet inte vad ajg ska göra faktiskt... håller på o tappar det totalt just nu!