• Anonym (24u)

2:a gången på ett halvår som han gör slut

Min kille har på en månad gjort slut två gånger, där han bett mig ta alla mina saker från hans hem och flytta ut. I affekt säger han att han aldrig mer vill se mig. Dagen efter ringer han och säger att jag måste rannsaka mig och tänka igenom oss - om jag vill att vi ska göra slut eller inte. Under bråket häver han ur sig massa dåliga saker han tänker om mig, att jag aldrig hjälpt eller tillfört något gott i hans liv. Ändå ringer han och vill att jag ska be om ursäkt och ha en lösning på hur vi ska fortsätta våran relation. 
    Jag informerar honom om att det känns svårt för oss att hitta tillbaka och bli ihop, eftersom han så tydligt berättat hur dålig jag är som människa och flickvän. 

har någon erfarit liknande? Varför kastar han ut mig och säger elaka grejer men sen vill han fortsätta Relationen med mig?

• Svar på tråden 2:a gången på ett halvår som han gör slut
  • Anonym (a)

Ingen ide att analysera en galning.

• Anonym (Juni)

Han njuter av att han kan bete sig som ett svin och behandla dig som skit, för att sedan lägga ansvaret på dig om du vill fortsätta förhållandet, och att du har kommit tillbaka till honom. Gör inte om det misstaget. Lämna honom en gång för alla.

• Anonym (Rädd)

Tror han är rädd för att vara ensam. Han orkar inte med dig, men när du är borta så känner han direkt hur ensam han kommer bli utan en partner. 

Min gissning här! 

Mitt råd: gå inte tillbaka till honom, du kan hitta någon som älskar dig och vill vara med dig jämt! 

• Anonym (Bryt)

Ja, jag har suttit i precis samma sits.
    Det är svårt att spekulera i vad det är för patologi som styr just honom, men vad spelar det för roll?

Det som är viktigt för dig att veta är att han kommer INTE att sluta med detta. Hans toxicitet kommer bara att eskalera och ta sig nya uttryck. Detta kan jag garantera.

Du kan stanna kvar ett tag och förvissa dig om detta själv. Men googla lite på "normaliseringsprocess" först, i så fall.

• Anonym (Vonsy)

Har du nån gång funderat på varför du är kvar med någon som du inte tycker behandlar dig bra och enligt dig häver ut allt möjligt?

Svar på tråden 2:a gången på ett halvår som han gör slut