När är det för sent för bröstinplantat?
Fyller 49 i år och funderar på att operera brösten men undrar om jag är för gammal?
Fyller 49 i år och funderar på att operera brösten men undrar om jag är för gammal?
För gammal för själva operationen eller för gammal i andras ögon?
Det bestämmer du själv. Vill du ha det så skaffar du det. Det är din kropp så skaffa det. Men skaffa såpass att det ser naturligt ut och inte enorma
Det är ju när man är avklädd som det ser mest pinsamt ut, annars är det ingen fara tror jag så länge de passar ihop med din kropp. En WT-människa grät ut i vår lokaltidning för något år sen om sin misslyckade bröstförstoring. Hon ville ha porrbröst som hon uttryckte det men slutresultatet blev ett jättebröst och en kronisk infektion. Men hon hade inte gett upp, att ta ur jätteimplantatet var inget alternativ utan efter infektionen var avklarad så hoppades hon fortfarande på porrbröst.
Man tyckte ju lite synd om hennes barn när man läste artikeln?
Det ser inte så bra ut med orörliga runda bollar på en 50-åring så gör något som redan är lite hängigt så blir det nog bra.
Om du vill attrahera yngre män så upplever jag att de är mer intresserade av rumpor och mindre av bröst jämfört med män i vår egen ålder.
Jag gjorde detta när jag var ung eftersom jag var platt som en pannkaka. Men efter 50 så började huden att bli slapp och brösten följde med. Så nu har jag fula hängbröst.
Nej alltså det är väl snarare bättre när man är klar med barn egentligen. Jag gjorde mina för första gången efter första barnet, 10 år senare (några år efter andra barnet) gjorde jag om dom men så blev jag gravid igen efter ett år och fick problem med ena implantatet som sjönk ner så jag behövde göra om det igen. Nu ammar jag fjärde barnet och jag kommer nog få göra om brösten igen såsmåningom , tänker att jag vill byta till mindre implantat och kanske lyft.
Många verkar ju tro att silikonbröst sitter där de sitter och inte kan bli hängiga men det stämmer absolut inte , de påverkas också av gravitation , graviditeter, amning och viktuppgång / viktnedgång, de riktiga brösten är ju fortfarande där.
Jag tycker du ska göra det du själv känner för. Vill du operera brösten så är det inte för sent men läs på om risker osv.
Fast att de inte sitter där de sitter stämmer inte alltid. Jag har implantat och gått igenom två graviditeter med 6 års mellanrum och mina sitter kvar. De är mjukare dock, men hänger inte
Det spelar ingen roll.
Om du vill ha bröstinplantat får du skaffa oavsett ålder.
Jag tycker det är lika fult oavsett ålder , men viktigast att du är nöjd med din kropp.
Nej, verkligen inte.
Det är upp till dig att avgöra. Själv skulle jag aldrig ta i en kvinna med tång ens som skönhetsopererat sig av andra än medicinska skäl.
Det är ju när man är avklädd som det ser mest pinsamt ut, annars är det ingen fara tror jag så länge de passar ihop med din kropp. En WT-människa grät ut i vår lokaltidning för något år sen om sin misslyckade bröstförstoring. Hon ville ha porrbröst som hon uttryckte det men slutresultatet blev ett jättebröst och en kronisk infektion. Men hon hade inte gett upp, att ta ur jätteimplantatet var inget alternativ utan efter infektionen var avklarad så hoppades hon fortfarande på porrbröst.
Man tyckte ju lite synd om hennes barn när man läste artikeln?
Det ser inte så bra ut med orörliga runda bollar på en 50-åring så gör något som redan är lite hängigt så blir det nog bra.
Om du vill attrahera yngre män så upplever jag att de är mer intresserade av rumpor och mindre av bröst jämfört med män i vår egen ålder.