Orelevanta Inlägg i kategorin familjeliv
Varför är det så mycket inlägg i tex kategorin familjeliv- siten som inte handlar om familjeliv det är inlägg om allt allt annat relationer m.m.
Kategorin behövs för att diskutera familjeliv.
Varför är det så mycket inlägg i tex kategorin familjeliv- siten som inte handlar om familjeliv det är inlägg om allt allt annat relationer m.m.
Kategorin behövs för att diskutera familjeliv.
Det där har irriterat mig länge. Det är inte lönt att gå in på sajten "Familjeliv - Sajten", man drunknar i ovidkommande inlägg som borde varit någon annanstans.
Förklaringen är förstås att folk är för lata för att leta fram rätt avdelning att posta i. Så därför har "Familjeliv - Sajten" blivit en slags slaskavdelning för allt möjligt.
Varför gör inte moderaterna något åt det? Är de för lata för att flytta inläggen, det tar förstås tid att gå hitta rätt avd. Men då tycker jag de borde radera trådstarten i stället.
Det där har irriterat mig länge. Det är inte lönt att gå in på sajten "Familjeliv - Sajten", man drunknar i ovidkommande inlägg som borde varit någon annanstans.
Förklaringen är förstås att folk är för lata för att leta fram rätt avdelning att posta i. Så därför har "Familjeliv - Sajten" blivit en slags slaskavdelning för allt möjligt.
Varför gör inte moderaterna något åt det? Är de för lata för att flytta inläggen, det tar förstås tid att gå hitta rätt avd. Men då tycker jag de borde radera trådstarten i stället.
Det är ju lite märkligt då det tas bort inlägg och delas ut varningar hej vilt av moderatorer för minsta lilla.
Det borde ju vara en modereringsfråga vet dock att det är tufft och mycket arbete.
Ja, de kanske inte har tillräckligt många moderatorer. Och de prioriterar inte städning i trådarna. Kanske bara reagerar om folk anmäler.
Dock inte om folk anmäler OT i Sajten-avd. Jag vet, jag har försökt.
Förmodligen för att folk missuppfattar och tänker att det ju är på sajten Familjeliv de vill skapa en tråd och inte någon annanstans.
Ett tag anmälde jag alla trådar som hamnat fel, men det gjorde ingen större skillnad så jag gav upp. Det vore fint om moderatorerna kunde hålla lite koll och flytta trådar till rätt del av forumet.