• familjenpahaga

Positivt?

Imorgon en vecka sedan FET. Kan det vara positivt? vet att det är väldigt tidigt... 🤭

• Svar på tråden Positivt?
  • Anonym (Tk)
    familjenpahaga skrev 2025-06-01 18:30:37 följande:
    Positivt?

Imorgon en vecka sedan FET. Kan det vara positivt? vet att det är väldigt tidigt... 🤭

Har du tagit test och fått positivt? Ruvardag 7 är tidigt men nog inte omöjligt att få utslag. har du tagit några läkemedel som kan ge falska positivt? I så fall behöver du vara vaksam så det inte är det som gett utfall. Bästa är ju att vänta drygt 2 veckor, alltså en vecka till och testa igen. 
  • Anonym (Väntan)

Hur många dagar var embryot? Jag satte nyligen in ett 5-dagars (blastocyst) och testade svagt positivt på dag 7. 

• familjenpahaga

verkar som bilden inte kom med innan? 

mitt embryo var också dag 5 och idag är ruvardag 6. Tar enbart folsyra och cyklogest... 

• timeless

Det är positivt 100%

familjenpahaga skrev 2025-06-01 20:21:24 följande:

mitt embryo var också dag 5 och idag är ruvardag 6. Tar enbart folsyra och cyklogest... 

• Anonym (Tk)
    familjenpahaga skrev 2025-06-01 20:21:24 följande:

Det ser absolut positivt ut. grattis! 
  • Anonym (Väntan)

Det var ungefär så min teststicka såg ut också. Och ruvardag 12 fick jag ett tydligt positivt. Grattis!

• familjenpahaga

Åh så spännande!! Tack för svaren!! ska testa med morgonurin imorgon, men annat är det nästa måndag som är testdag :) 

• Anonym (Tk)
    familjenpahaga skrev 2025-06-02 06:51:49 följande:

Test nu på morgonen!! Hoppas, hoppas det stannar nu! Skrattande

Jag håller tummarna för dig. Jag fick själv plus nu i dagarna så jag går här och oroar mig varje dag att det inte ska gå hela vägen. 
Svar på tråden Positivt?