Inlägg från: Anonym (Lorem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lorem)

BF februari 2026 🌷

Beräknad BF 21-23 februari. Jag fick ett MA i december som upptäcktes i vecka 9+6 där graviditeten avstannat i vecka 6+1. Jag kände tidigt att det var något som inte stämde, jag bad om ett tidigare ultraljud men fick inte, klagade också på få symtom vilket oroade mig. Ingen tog mig seriöst. betalade till slut för ett privat ultraljud vilket bekräftade mina farhågor. Nu är jag 4+1 och jag ska ringa barnmorskan imorgon. Är det för tidigt? Kan man begära tidiga uppföljningar med tanke på mitt MA? 

• Anonym (Lorem)

Är i vecka 5+1 tror jag. Fick ett MA som upptäcktes i december, sju cykler senare så är jag gravid igen. Men jag litar inte på min kropp. Övertygad om att detta är ett till MA, långsam progression på test, känner inte av så många symptom. jag kände inte symptom senaste gången heller och jag var tvungen att betala för privat ultraljud i vecka 9+6 eftersom regionen inte var hjälpsam. Jag har noll förtroende för min kropp och väntar bara på vecka 8 så att jag kan betala för ett till ultraljud för att bekräfta MA så att jag kan gå vidare med mitt liv.

• Anonym (Lorem)
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-06-24 20:13:20 följande:

Håller tummarna! 

Jag är 5+6 idag också och fick mitt sista blodprov tillbaka igår på 18000 och jag har ändå inga syntom utöver att jag är trött 💤  För mig var det samma med vår son och då hade jag ännu högre hcg vid denna tiden än nu 😅

Även om du hör till de som får symtom så brukar de väl komma efter v6-7 och där är vi inte riktigt än 🥰

Hej!  Hur gick du till väga för att mäta HCG? Jag frågade barnmorskan om det är något dom gör och hon sa nej :/
Svar på tråden BF februari 2026 🌷