Inlägg från: Anonym (Enlitentillminsann) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Enlitentillminsann)

BF februari 2026 🌷

Hej! 

Hoppar gärna in här. 

Har precis plussat med barn nr 5. ♥️ Jag blev oplanerat gravid i mars men när det väl fanns där så var det så självklart. Fick tyvärr ett tidigt missfall i april och vi blev väldigt ledsna så vi bestämde oss för att köra på direkt igen. 🥰
    Nu håller vi tummarna för att det går vägen BF 26/2. ☺️

puddingpastej skrev 2025-06-16 21:06:13 följande:

Tack!!

lägger till mig i listan:

1/2 Anonym (Babs)
    15/2 MrsHoppas
    15/2 Valentines 
    18/2 Enlitentill 
    20/2 puddingpastej
    22/2 Lamaja
    24/2 ungmo98
    Förresten, det är ingen som funderat på att skapa en facebookgrupp för medlemmarna i tråden? Vi gjorde det med förra barnet och det är supermysigt🥰

jag är gärna med i en facebookgrupp så länge den ä helt dold ☺️

puddingpastej skrev 2025-06-16 19:56:01 följande:

Ansluter mig här! :)

Plussade igår och är i 4+2, BF 20 februari!

Jag och min sambo har ett barn sen tidigare, född i oktober -22. Han blev till på första försöket, men denna tog nästan ett år pga polyp i livmodern som ?stökar till det?, visade det sig. Hade planerat operation för att ta bort den nu på onsdag, så det var verkligen oväntat att plussa nu! Är så så glad men det känns fortfarande lite overkligt. 

Hehe, jag har en dotter som är född i slutet på september 22. Men var med i en oktoberbebis 22 grupp då! 😍
    Anonym (Ardnane) skrev 2025-06-17 20:17:17 följande:

Jag har lyckats äta bröd från samma påse jag hittade mögel i efteråt 😫 Bäst före är imorgon och när jag skulle stänga påsen var det mögelprickar på skalken. 

Blir inte klok när jag googlar, står bara att man inte ska äta mögligt bröd och att det kan innehålla gifter. 

Vet att det inte är så mycket att göra något åt nu, utan bara hoppas på det bästa. Önskar bara jag såg det innan jag åt det 😫

Vet inte exakt vilken vecka du är i men tidigt i graviditeten, fram tills moderkakan tagit över så får ?bebis? näring från gulkroppen och inte från moderkakan Så det är mest troligt inte någon fara alls. Visst, man ska självklart inte sitta och trycka i sig mögliga mackor med vilje för det är ju inte bra för någon. Men av misstag sådär en gång är absolut ingen fara. 🥰 Men som sagt. Änsålänge passerar inte maten moderkakan då den inte är helt utvecklad. 

Hej! Hur mår ni? :) 
    Är det fler som vill haka på i facebookgruppen? Det är roligt att följas åt men jag tycker att det blir lite opersonligt härinne. Alla gör ju såklart som de vill, men det hade varit kul om vi blev fler 🥰

MrsHoppas skrev 2025-06-27 12:09:19 följande:
    Om man går med i gruppen, är det helt säkert att ingen av ens FB vänner ser att man går med i den? :O är så rädd att råka avslöja något haha

Ja, det är helt säkert! Ingen kan vaken se eller hitta gruppen om man inte blir inbjuden. :) 

Svar på tråden BF februari 2026 🌷