studerade skrev 2025-06-10 20:11:40 följande:
Grattis till alla och vilka fantastiska blivande mammor som är med i gruppen.
jag tillhör den äldre kategorin på nyss fyllda 43. Bf 14/2 men kommer få planerat snitt.
jag har 4 barn 21,20,15 och 4 år. Sladdisen är med ny make och vi har försökt få barn i nu ca 3 år, gjort utredningar mm men inte hitta något så vi påbörj ivf med sprutor och nässpray men fick inte ihop nog många ägg så blev inget utplock. Men de såg ett guldägg så vi fick order om att köra på hemma. Och de resultera i nuvarande guld-gravuditet ❤️❤️❤️❤️ vi blev ledsna när de inte blev utplock men är riktigt överlyckliga nu.
de äldre barnen är pojkar och de önskar sig en lillasyste, vi har inte berättat något än.
när kontaktar ni mvc?
Grattis, spännande!
Jag har alltid önskat mig tre barn och hoppas nu att jag får det. Vi berättade för mina barn i helgen och det var blandade känslor men jag hoppas att nio månader kan få dom att landa och mjukna men det kändes lite jobbigt när jag fick reaktionen från min yngsta.
Jag ringde mvc igår och vi var där idag på första mötet, blodprov och blodtryck. Det kändes spännande och bm var väldigt trevligt och positiv.
Jag har även ett inbokat ul på kliniken, onsdag efter midsommar, vilket känns väldigt skönt för att få första kollen och veta att allt står rätt till ☺️☺️