Anonym (Enlitentill) skrev 2025-07-04 07:19:04 följande:
Är i vecka 7+1 idag. Men min mage är redan gigantisk kan inte ens dölja den, hur ska detta sluta 😅😅😅 fler som redan fått mage?
Jag mår så illa hela tiden, enda gången det känns ok är under tiden jag äter. Måste typ äta med max 2 timmars mellanrum om jag ska må "ok". Väntar jag längre spyr jag. Men spyr även efter jag äter ibland. Ingen mat känns god lever på färdiga sallader, pannkakor, barnyoghurt och majskakor. Jag längtar så tills jag kan få må bättre, det här tar verkligen bort glädjen i det hela. Jag känner mig helt avstängd på känslor på något vis.
Ursäkta gnäll igen har ingen annan stans att ventilera och var tvungen att få ur mig lite 😅❤️
Åh, vad jobbigt för dig! Jag är på 7+3 och för två dagar sedan försvann nästan mitt illamående helt, och energin kom tillbaka. Då blir man orolig istället! Jag hoppas det lättar lite för dig snart

Så jobbigt att inte kunna äta och må bra.
Man måste ventilera, tänk så mycket vi håller inom oss annars! Det är ju det fina med detta forumet, att få känna sig hörd och få prespektive från andra, tänker jag.