BF februari 2026 🌷
Stort grattis till alla er som väntar barn i februari! ❤️
Jag ansluter mig gärna till tråden, har BF 1/2 och är alltså i vecka 6+4. Ingen vet förutom min man, och det känns fortfarande lite overkligt. Det gick snabbt, på första försöket vilket jag aldrig hade kunnat tro! Är också äldre (kring 35) och har ett barn i tonåren sen tidigare. Så det här blir en liten sladdis. Har inte så mkt tydliga symptom, är extra trött och har ömma bröstvårtor. Och blir lite yr när jag tränar på gymmet. Men inget illamående, vilket känns konstigt för med mitt första barn mådde jag förskräckligt illa. Men försöker njuta och vara tacksam. 🙏
Har varit på första inskrivningssamtalet hos barnmorskan. Var där bara två dagar efter att jag plussat så hade knappt tagit in att jag var gravid. 😅 Nu väntar jag på nästa besök om ungefär en månad, och därefter att få tid till KUB. Fram tills dess känns det som att det inte är så mycket att göra, annat än att försöka hålla sig från att berätta haha. 😅 Vi har sagt att vi ska försöka vänta till efter 12 fullgångna veckor. Men det är svårt! Speciellt när man blir bjuden på mat, var på fest nyligen och blev bjuden på massa kallskuret, tror inte att någon la märke till att jag inte åt men det känns som att det står skrivet "gravid" i pannan på en! 😅🙈
Ska bli så kul att följas åt här i tråden! 💕