Inlägg från: Jamesy |Visa alla inlägg
  • Jamesy

BF februari 2026 🌷

Halloj, har läst tråden lite grann mellan varven men inte riktigt våga gå med ännu förrän nu. Hade egentligen tänkt vänta till på måndag då vi ska på UL och få göra NIPT. Är just nu i 12+5 och mår ändå relativt bra men varit väldigt orolig efter flera år av sekundär barnlöshet av olika skäl och tidigare MF i v 6. Var på en tidigt UL i v 10 och fick då se att allt såg bra ut som hastigast så lite betryggande åtminstone :) 
    Är 35 och detta blir vårt första så väldigt spännande att få följas åt {#emotions_dlg.flower}

• Jamesy
    Siripiri skrev 2025-08-13 13:14:45 följande:

Är det någon som är kvar i tråden som är med i den hemliga facebookgruppen BF Februari som kan fixa in mig? 😊 

Ja jag vill också hemskt gärna! Är dålig på att hålla koll här 🙈

Vi har iaf varit på vårt första riktiga UL i 13+2 i förrgår och allt såg bra ut. De tog även blodprov för NIPT så nu får man gå och vara nervös i ett par veckor. Ska få svaret på 1177 men förstår inte riktigt var, såvida det inte är dåliga besked förstås. Men ändå en milstolpe avklarad 😊
  • Jamesy
    Always choklad skrev 2025-08-14 00:05:47 följande:
    Hej
    Har just gjort samma sak som dig NIPT. Fick svar idag på 1177. Fick ett sms att jag skulle logga in. I inkorgen på 1177 lyste det tydligt ett provsvarsresultat. Allt såg bra ut. Verkligen milstolpe. Tog testet förra veckan tisdag. Så drygt 1 vecka vänta på resultatet. Gick fort trodde det skulle ta 2v.

Så glada nu
    .
    Jaa vi fick svaret igår och det såg bra ut!! Gick verkligen "snabbt" måndag-måndag mtp att vi tog testet på eftermiddagen måndag och det skulle skickas från norrbotten ner till Uppsala. Men lite trist att vi inte får veta kön där så får hålla ut till RUL i slutet på september 😊 

Men en fråga till alla; vad har ni för kläder? Är för liten för mammabyxor för mudden glider bara ner o hålls ju inte uppe och mina vanliga byxor börjar va för små 🙈 Börjar ju vara lite svalare temperatur här uppe nu, annars har jag mest haft klänning och kjol på jobbet.
Svar på tråden BF februari 2026 🌷