• Anonym (Toni)

Bästa sättet att initiera sex

Jag önskar era bästa förförelsetekniker i ett stadigt förhållande. Hur initierar du sex och hur önskar du att din partner initierar sex?

Upplever att det efter ett par år blir för mycket slentrian kring sexakten. Dela era preferenser för att inspirera. 

Frugan och jag har hamnat i slentrianen att vi bara har sex i sängen på kvällen, eller en snabbis i duschen. Och det börjar på samma sätt varje gång, börjar bli trist. Vill verkligen hetta till det lite och det kan innebära oskyldigt förspel också, inte pang på. Hon är mottaglig, det är inte problemet, bara idétorka hos oss båda. 

• Svar på tråden Bästa sättet att initiera sex
  • Anonym (Leonard)

Börja under dagen med att skicka kärleksfulla (inte snuskiga) sms. När ni träffas, fråga hur hon haft det. Lyssna noga, ställ följdfrågor som visar att du lyssnat aktivt. Rör henne lite lätt utan att vara pockande, en snabb kram vid diskbänken, ge henne en komplimang. 

Du har gjort något extra hemma, kanske diskat och städat köket, förberett någon god mat.

Berätta att du tänkt på henne under dagen, faktiskt längtat lite efter henne. Fråga om hon fortfarande är stel i nacken, om hon vill ha lite massage (påklädd i vardagsrum eller kök). Viska kärleksord i hennes öra. "Du är så fin, jag är så glad att du finns i mitt liv."

Om det känns som om hennes kropp och hud och andning svarar, föreslå att ni ska duscha tillsammans. Klä av varandra och tvåla in varandra, var försiktiga med att röra de hetaste delarna. Trappa upp lite i taget.

Torka varandra. Fortsätt till sovrummet där du har förberett med att dra för gardinerna och tänt ett ljus. Sätt på skön musik eller föreslå att ni ska lyssna på en erotisk novell.

Och sen...

Och sen...

Svar på tråden Bästa sättet att initiera sex