• Xianghua

Efter missfall

ag vet att det är vanligt med tidig missfall men jag var så naiv och tänkte att det kommer inte hända mig?
    är 39 och har 2 barn sen tidigare. fick mitt första missfall i måndags i slutet på vecka 12. Var på väg till jobbet där jag skulle berätta åt mina kollegor att jag är gravid. vände halvvägs då jag började må dåligt. Blödde massor, hamnande på akuten och var inlagd på gynavdelningen en natt.  Det var så mycket som hände att först när jag kom hem på tisdag em så började alla känslor komma.
    är helt förkrossad, har svårt just nu att tänka på framtiden, då framtiden var överfylld med glädje som inte finns nå mer. Har en fantastisk sambo som stöd. jag vet att det kommer kännas bättre med tiden och vi vill försöka igen. Men allt känns så overkligt just nu. Ville bara skriva av mig lite, och skicka massor med kärlek till er som går/gick igenom samma sak. 
  • Svar på tråden Efter missfall
  • Anonym (C)

Beklagar ❤️ 
    Samma hände mig, jobbade som biologilärare och undervisade just om hur vanligt det var. Så VISSTE att det kunde hända hela tiden, men så kom vi till v 12. Då fick jag rosa flytningar följt av kramper och fick åka in för att bekräfta att det inte blev någon bebis ❤️

Det är en sån käftsmäll 

• valkyrian

Jag beklagar {#emotions_dlg.flower} det är så overkligt och man passerar massa milstolpar som man borde ha haft. Tog fram mina sommarkläder när jag fortfarande var gravid och la undan sånt som inte skulle funka med mage :/ KUB ultraljud och RUL tider som behövdes bokas av. hade fått lite tider på BMM som säkert är kvar i min kalender. 

fick mitt första (förhoppnin enda) missfall för 25 dagar sen. Upptäcktes på ultraljud och sen har det varit turer fram och tillbaka med för att få ut allt. Återbesök på måndag, håll tummarna för att allt är ute. Tror nämligen jag haft äglossning nu i helgen och vill så gärna att det ska vara så. Inte ett misslyckat försök av kroppen. Tyvärr får jag fortfarande svagt positiva grav. 

Svar på tråden Efter missfall