Saknar närhet och gemenskap
Hej, jag känner att jag måste skriva av mig. Jag saknar något enormt att ha en gemenskap med människor. Jag har inga nära kompisar längre och de få "kompisar" jag har träffar jag knappt längre. Folk har skaffat barn och allt sånt.
Jag har aldrig haft en flickvän fast jag snart är 40 år och det är också något jag saknar enormt. Att aldrig få en kram, aldrig få uppleva sex eller att ha någon att gå ut och äta middag med. Mysa i soffan. Jag har börjat inse att det börjar bli kört i min ålder när man inte hittat någon ännu. Jag är den evigt bortvalde. Men en gång i tiden fanns det faktiskt en tjej som verkade tycka om mig. Men hennes föräldrar accepterade då inte att hon sov över hos mig p.g.a åldersskillnaden (detta är jättelängesedan) och det är något jag tänker på än idag typ 17 år senare. Tänk om jag hade varit mer på och inte gett upp? :(
Allt detta har gjort att jag börjat tappa motivationer för saker. Tappar lusten att städa. Inte lust att börja gymma och ta hand om mig. Varför egentligen? Aldrig någon som kommer se mig naken iallafall. Jag har syskon som har sina liv med partner och allt sådant men jag är ensam kvar. Att bli gammal och ensam låter väldigt tråkigt och tragiskt :/