Vad är det för fel på mig? Konstant yrsel sedan igår
Hej. Jag åkte på en halsinfektion för en vecka sedan som varken blivit bättre eller sämre. Varit hängig. Halsontet är idag bättre men sen igår har jag en fruktansvärd yrsel. Jag försökte gå ut med barnen igår men fick vid flera tillfällen sätta mig ner för att inte svimma. Gick till doktorn för jag tänkte att infektionen kanske satt sig i öronen eller något? Hade ett blodtryck på 110/70, puls på över 100 och Crp på 17 men dom hittade ingen orsak till min yrsel. Jag har druckit vatten i mängder för att utesluta uttorkning som orsak men yrseln kvarstår idag och jag behöver ligga ner, det är fruktansvärt då jag är en person som vill hålla igång och hitta på saker på helgerna.
Kan det vara mentalt? Jag har en moster som varit som en förälder genom min uppväxt som just nu svävar mellan liv och död på sjukhuset efter en stroke. En mamma som har trippelnegativ bröstcancer. Två små barn och därför många uppvak om nätterna. Sen livet i övrigt med heltidsjobb, GAD etc? kan allt detta till slut ha blivit för mycket och vara orsaken till yrseln och att jag just nu inte fungerar alls? Vad kan det annars vara? Blir galen snart?