• Anonym (Undrande)

Hur ofta har ni sex? (Efter mer än 1 år tillsammans)

Jag undrar hur sexvanorna eller frekvensen av sex ser ut hos ar andra där ute. Är lite för att svara på ett bet kring det, men undrar lite också utifrån om det är så att vårt sexliv blivit för dåligt.

Jag och min kille är särbo, och har båda våra egna liv, och han har sina barn också, så vi ses inte varje dag eller så. 

Men ni som svarar behöver inte ha samma förutsättningar. 

Så hur ofta han ni det?

Tack på förhand för era svar 🙏🙂

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta har ni sex? (Efter mer än 1 år tillsammans)
  • Anonym (Undrande)

Sorry för det blev så knäppt med texten och massa tomma svarsalternativ. Jag försökte ta bort för att börja om, och göra den rätt, men det gick inte, så hoppas ni har lite överseende med min första omröstning 😅

• Anonym (Särbo)

Vi ses bara på helgerna, vi har sex varje dag när vi ses. Oftast några gånger/dygn.
    Vi har varit särbo i 6 år.

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Särbo) skrev 2025-06-09 04:31:57 följande:

Vi ses bara på helgerna, vi har sex varje dag när vi ses. Oftast några gånger/dygn.
    Vi har varit särbo i 6 år.

Tack för ditt svar. 
    Funderar på att göra en ny istället för antingen så ogillas det att det blev fel, eller att jag bett om ursäkt för den ☺️ så får göra om och göra rätt, men ville tacka innan 😊

• Krassekrisse

Tillsammans i fem år, gifta i tre och haft barn i ett. Lite drygt två år in i relationen tappade min partner sexlusten. Vi har väl sex någon gång i halvåret, ibland mer sällan. 

• Dardiskåne

Sambo ! Sex 3-4 ggr i veckan ? kan hända oftare ibland men aldrig mindre :)

• Anonym (Sällan)

Vi är gifta. Har sex 2-3 gånger per månad.

• Anonym (Viktigt)

Vi har varit gifta i 25 år. Under perioder, när vi har haft slitningar i relationen, har vi haft sex sällan (max en gång i månaden), men annars har vi sex 2-3 gånger i veckan. 

Jag, kvinnan i förhållandet, har inte lika hög sexlust som min man, men när jag förstod hur viktigt sex var för honom, så har jag börjat initiera mer. 

• Anonym (Xnnxx)

Gifta i 15 år, tillsammans i 17 år. Vi har sex 2-3 gånger per vecka. 

Vi båda mår bättre när vi har sex regelbundet och det är bådas kärleksspråk. Det är närhet, bekräftelse och otroligt skönt. 

• Anonym (Sällan)
    Anonym (Viktigt) skrev 2025-06-10 13:42:33 följande:

Vi har varit gifta i 25 år. Under perioder, när vi har haft slitningar i relationen, har vi haft sex sällan (max en gång i månaden), men annars har vi sex 2-3 gånger i veckan. 

Jag, kvinnan i förhållandet, har inte lika hög sexlust som min man, men när jag förstod hur viktigt sex var för honom, så har jag börjat initiera mer. 

Så är det för oss också. Jag vill ha oftare, men frun nöjer sig med mera sällan. Hos oss har det blivit mera enligt hennes rytm, ork och behov.
  • Anonym (Ella)

Vi är särbo/sambos och varit tillsammans snart 2 år, vi har båda barn.
    Varannan vecka barnvecka på varsitt håll och varannan vecka sambos utan barn.
    Vi har sex i genomsnitt varannan dag på samboveckan och när vi får tillfälle på barn/särboveckan.
    Jag har högre sexlust (kvinna) än honom och hade gärna haft mer sex.

Svar på tråden Hur ofta har ni sex? (Efter mer än 1 år tillsammans)