KK/FWB
Sedan jag och mitt ex skildes efter 25 år tillsammans har jag inte känt mig redo för en ny relation men för cirka två månader sen kände jag mig mottaglig för att utforska kring sex något som varit på sparlåga i mitt äktenskap i flera år av olika anledningar.
Så, jag skaffade mig en kk vilket varit helt FANTASTISKT, den man jag träffar har boostat mig enormt, fått mig känna mig bekväm i min kropp även om jag legat på soffan och tröstätit i 1 år och lagt på mig lite för många kilon. Mannen har fått mig både våga och vilja utforska kring sex och kring min egen sexualitet. Jag trodde butiken var stängd men ack så fel jag hade. Varje gång vi legat har han sagt hur kåt han blir av mig, senaste gången vi låg fick jag känslan av att han nästan själv blev förvånad över hur kåt han blev.
Men nu till saken, i dag skulle vi träffats men han ställde in. Exakt så här skrev han efter att jag frågade vilken tid vi skulle ses. "Jag tror jag får ställa in, har träffat en annan tjej lite med...Men blev svårt i min skalle nu" (inga hard feelings från min sida eftersom vi inte lovat varandra något alls, enbart kravlöst sex)
Så jag skrev så här: "Okej, jag förstår. Säg bara till om du känner att du vill avsluta så vet jag". Då svarar han: Träffar du nån mer nu? Mitt svar, "Nej, det gör jag inte". Han svarar: "Ok"
Sedan har vi inte skrivit mer. Jag borde inte analysera men kan inte låta bli med mitt kontrollbehov.... Har han fått känslor för någon av oss tro? Eller håller på att få?