Med kukring antar jag att du menar en muff/bälg som begränsar penetrationsdjupet, t ex Ohnut. Är största storleken av Ohnut för liten för dig?
Du kanske redan provat men att ha överkropparna ihop, i ställningar ansikte mot ansikte, begränsar också penetrationsdjupet och är dessutom hett! (Den extra upphetsningen är viktig vid "storleksmissmatch"!)
Sedan behöver man ju inte försöka köra in hela. Min kvinna kommer helt vaginalt utan att jag kör in hela, och hon är absolut inte den av alla jag varit med som har lättast att komma. Om du inte redan testat råder jag dig att göra det, du kan komma att bli överraskad av hur skönt hon tycker det är när lagom mycket av en stor kuk används.
En annan grej - många tjejer blir väldigt upphetsade av att mannen är riktigt hård. Det är liksom en bekräftelse på att hon tänder honom. För att hon ska trivas med en stor kuk behöver hon typiskt vara väldigt upphetsad, räcker inte bara med att vara våt. Låter hårt, men att du är slapp (om jag fördtod dig rätt) kan göra att hon saknar det sista unset av upphetsning för att det ska funka bra med din stora kuk. Du har säkert redan försökt massor, men kolla t ex råden kring kost och livsstil på www.testonation.com.