• Anonym (Inte liten o rapp)

Hjälpmedel när kvinnan får ont

Jag undrar vilka hjälpmedel som funkar bäst om mannen är stor o slapp och hon är trång och får ont. Rekommendation på specifika produkter föredras eftersom jag inte vill köpa o testa för att sen ha slängt slantarna i sjön. Framförallt undrar jag över kukringar som funkar eftersom den jag köpt o testat var så tajt att kag fick blåmärken på kuken

• Svar på tråden Hjälpmedel när kvinnan får ont
  • Anonym (Kvinna)

Jag som kvinna som inte fött barn och är trång upplever inte att storleken är ett problem om jag är tillräckligt upphetsad och att man inte har bråttom. Vad är orsaken till att hon får ont?

Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-13 05:32:26 följande:

Jag som kvinna som inte fött barn och är trång upplever inte att storleken är ett problem om jag är tillräckligt upphetsad och att man inte har bråttom. Vad är orsaken till att hon får ont?

Det är nog först och främst att min kuk är väldigt tjock. Det är iaf vad hon säger. Det är helt enkelt jävligt svårt att komma in och få plats i henne. 
  • XDX

Med kukring antar jag att du menar en muff/bälg som begränsar penetrationsdjupet, t ex Ohnut. Är största storleken av Ohnut för liten för dig? 

Du kanske redan provat men att ha överkropparna ihop, i ställningar ansikte mot ansikte, begränsar också penetrationsdjupet och är dessutom hett! (Den extra upphetsningen är viktig vid "storleksmissmatch"!)

Sedan behöver man ju inte försöka köra in hela. Min kvinna kommer helt vaginalt utan att jag kör in hela, och hon är absolut inte den av alla jag varit med som har lättast att komma. Om du inte redan testat råder jag dig att göra det, du kan komma att bli överraskad av hur skönt hon tycker det är när lagom mycket av en stor kuk används. 

En annan grej - många tjejer blir väldigt upphetsade av att mannen är riktigt hård. Det är liksom en bekräftelse på att hon tänder honom. För att hon ska trivas med en stor kuk behöver hon typiskt vara väldigt upphetsad, räcker inte bara med att vara våt. Låter hårt, men att du är slapp (om jag fördtod dig rätt) kan göra att hon saknar det sista unset av upphetsning för att det ska funka bra med din stora kuk. Du har säkert redan försökt massor, men kolla t ex råden kring kost och livsstil på www.testonation.com

• Anonym (nn)

Ohnut är en väldigt rekommenderad produkt när det gäller problemet så det skulle jag testa först. Funderar själv på att köpa för att ha om jag ska ligga
    mvh alldeles för trång

• Motherinlaw
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-13 05:32:26 följande:

Skulle precis skriva att dom kille som är välutrustad så har jag inte varit med om att någon form ont. Tillräckligt uppvärmd alt glidmedel så 🙏
  • Anonym (nn)

Vissa är trängre än andra utan att de har problem med att vara upphetsade och att glidmedel används såklart

Anonym (nn) skrev 2025-06-13 14:49:45 följande:

Ohnut är en väldigt rekommenderad produkt när det gäller problemet så det skulle jag testa först. Funderar själv på att köpa för att ha om jag ska ligga
    mvh alldeles för trång

Har tittat på den men har svårt att avgöra hur den kommer sitta. Vill inte lasta pengarna i sjön om d3n inte passar
     Vilja storlekar passar d3n ?
  • Anonym (nn)
    Anonym (Inte liten o rapp) skrev 2025-06-15 20:44:32 följande:
    Har tittat på den men har svårt att avgöra hur den kommer sitta. Vill inte lasta pengarna i sjön om d3n inte passar
    Va, varför kan du inte skriva den?

Med tanke på vad den är gjord för lär den passa men du får ta lite eget ansvar och läsa på. 
  • Anonym (?)
    Anonym (Inte liten o rapp) skrev 2025-06-15 20:44:32 följande:
    Alkolåset funkade inte va???
Svar på tråden Hjälpmedel när kvinnan får ont