• Anonym (Ts)

Hjälp ang instagram

Behöver hjälp ang instagram. Fick en ny som följer mig men på startsidan där man kan se allas händelser så kommer inte den här personens händelse upp, den kommer bara upp när jag går in på personens Instagram profil. 

Hur kommer det sig? Har personen döljt mig från att se hens sin händelse? Men då borde jag väl inte se den på personens Instagram sida? 

• Svar på tråden Hjälp ang instagram
  • Anonym (Instagram)

Följer du personen tillbaka? Annars kommer inget att publiceras i ditt flöde. sen kan det vara så att Instagrams algoritm gör att du inte ser personens publicering just för att du inte följt personen speciellt länge (om så är fallet) och inte integrerat med dennes publiceringar eller bilder. Tex med att gilla eller kommentera 

• Anonym (Ts)
    Anonym (Instagram) skrev 2025-06-18 06:00:20 följande:

Följer du personen tillbaka? Annars kommer inget att publiceras i ditt flöde. sen kan det vara så att Instagrams algoritm gör att du inte ser personens publicering just för att du inte följt personen speciellt länge (om så är fallet) och inte integrerat med dennes publiceringar eller bilder. Tex med att gilla eller kommentera 

Jag följer personen tillbaka. Ja det låter rimligt, tack för svar! 
Svar på tråden Hjälp ang instagram