• Anonym (Eatit)

Eatit - Erfarenheter?

Någon som testat Viktminskningstjänsten Eatit och som vill delge sina erfarenheter?

Positiva som Negativa.

Samt gärna hur länge du använt tjänsten. 

• Svar på tråden Eatit - Erfarenheter?
  • Anonym (inte men)

Jag har inte testat just eatit, men tänker att det är som de flesta andra tjänster där man har en coach av något slag. Passar det dig så är det jättebra. Det passade inte mig när jag testade en liknande tjänst, men det är definitivt ett "me problem".

• Anonym (Eatit)
    Anonym (inte men) skrev 2025-06-19 11:51:56 följande:

Jag har inte testat just eatit, men tänker att det är som de flesta andra tjänster där man har en coach av något slag. Passar det dig så är det jättebra. Det passade inte mig när jag testade en liknande tjänst, men det är definitivt ett "me problem".

En definitiv skillnad på Eatit jämfört med liknande tjänster är att Eatit inte har abonnemangskostnad som alla (?) andra liknande tjänster har utan täcks av högkostnadsskyddet. 

Jag är tveksam till att de verkar ta bort alla skriftliga kommentarer i sociala medier. Är det så dåliga att de enbart får negativ respons? Skumt! 
  • Anonym (g)

Varför tror du de tar bort kommentarer? Ser inlägg på Facebooksidan men knappast ett företag där många kommenterar offentligt

Svar på tråden Eatit - Erfarenheter?