Hämnas på en som dissar
Varför försöker vissa personer hämnas för att man dissar dem?
Jag kan svara, skriver ofta med en person som jag vet alltid har sin telefon i handen. Ändå så tar de evigheter innan personen svarar när jag skriver, skillnad om personen vill ha något från mig.
Det tycker jag är respektlöst och då svarar jag segt tillbaka.
Något som folk helt har tappat i dagens samhälle är respekt, respekt för andra människor och deras känslor.
För att män inte kan ta ett nej.
För att män inte kan ta ett nej.
Varför vara i en relation om man ändå inte vill ses?
Jag kan svara, skriver ofta med en person som jag vet alltid har sin telefon i handen. Ändå så tar de evigheter innan personen svarar när jag skriver, skillnad om personen vill ha något från mig.
Något som folk helt har tappat i dagens samhälle är respekt, respekt för andra människor och deras känslor.
Nja den jag tänker på förtjänade det. Han gjorde fel och var medveten om det. men jag gav honom en chans långt senare att be om ursäkt, annars vill jag fortsatt inte ha med honom att göra. Jag var beredd att gå vidare och stryka över det där, men hans gensvar var så barnsligt och det var bara ett av alla hans drag som jag såg i det här som gör att jag inte tycker om honom som person.
har aldrig nämnt det för honom. det räcker väl med att han valde vilken konsekvens han själv skulle få ta.
även själva anledningen till mitt krav om en ursäkt visar mer på vilken besvärlig person han är. han tänkte att jag manipulerade honom när jag bara ärlig, och typ klagade över min situation. det var jag ju inte.
mycket problembeteenden som flaggar för större problem här. han har fortsatt föröskt göra saker som inte är bra tecken. T ex försöker trigga svartsjuka. Det funkar Inte. jag blir inte det och vill inte ha honom.
Jag har alltid gillat att vara ensam, är lugn av det, har aldrig sprungit efter en kille någonsin, aldrig varit klängig, tvärtom vill jag ha mitt Space. har varit singel i 13 år nu och har inte haft problem med svartsjuka, har aldrig haft någon seriös relation ens, pga ointresse. Jag har aldrig bråkat på folk eller så, utan det är han som har kommenterat saker jag säger, där han ofta tappade humöret i början.
gissa vilken diagnos man ändå blir tilldelad :D? även om det är skitsnack så verksr han vara kapabel till att påverka omgivningen på ett skrämmande sätt. man vet aldrig.
varför gör man så här? han kunde väl ha gjort som jag bad om istället. varför inser man inte sina egna brister istället för att känna att man måste hämnas? tror kvinnor gör så här också, så det det är ingen könsfråga.
Varför ska man hämnas på någon för något öht? Vad blir egentligen bättre av det? Släpp det bara, och låt karma göra det i så fall.