• Anonym (Bekymrad)

Ett dilemma

Jag är änkeman efter att min fru dog i cancer för ett par år sedan och nu är det bara jag och min dotter här hemma , strax efter att min fru dog så sökte min dotter tröst hos mej hon var då 13år , hon kom på nätterna och ville sova ihop med mig, jag tänkte inte så mycket på det då vi sörjde och var ledsna bägge två ,problemet är att hon fyller 18 senare i höst och kommer fortfarande och kryper ner i min säng och vill ligga nära oftast i bara underkläder , jag vet att hon saknar sin mor oerhört, jag vet inte hur jag ska tackla situationen, är det någon men liknande problematik här?

• Svar på tråden Ett dilemma
  • Anonym (anonymtjej)

Vad är det ens för tankar du har?! Du har problem

• Anonym (Nja)

Inte så troligt att hon hunnit bli nästan 18 om hon var 13 för ett par år sedan.

• Anonym (,)
    Anonym (Nja) skrev 2025-06-21 23:56:56 följande:

Inte så troligt att hon hunnit bli nästan 18 om hon var 13 för ett par år sedan.

Att räkna till fem var för mycket för trollet.
  • Anonym (Bekymrad)

Ja det kanske var klumpet skrivet det är 5  år sedan min fru gick bort det har du rätt i

Jag är bara lite bekymrad och ville höra mej för om hur jag ska göra, jag tänker inte på något annat än hur det ska bli den dagen hon flyttar 

• Alessia

Lås din sovrumsdörr! Det är dags nu för din dotters beteende är inte sunt. 

• Anonym (M)
    Anonym (Bekymrad) skrev 2025-06-22 02:06:08 följande:

Ja det kanske var klumpet skrivet det är 5  år sedan min fru gick bort det har du rätt i

Jag är bara lite bekymrad och ville höra mej för om hur jag ska göra, jag tänker inte på något annat än hur det ska bli den dagen hon flyttar 

Så du har låtit detta pågå i 5 år och först nu frågar du om råd?
Svar på tråden Ett dilemma