Min tjej vill känna sig fri
Jag förstår mig inte på min tjej. Hon vill känna sig fri säger hon. Det är jobbigt att vara i en relation och alla krav hon ställer på sig själv i en relation. Jag älskar henne både som vän och partner och låter henne få den tid hon vill för sig själv eller med andra. Jag har inga problem att fylla mina dagar med annat. Men varje dag framåt kvällen hör hon av sig och vill att vi ska träffas mysa och sova tillsammans. Jag förstår knappt om vi är i en relation eller inte. Hon säger saker som "Jag är så glad att ha dig i mitt liv". Hon verkar fortfarande se mig som sin partner. Vi har pratat om situationen men jag förstår inte vad hon menar. Hon vill boka en resa med sitt barn men då måste vi enligt henne åka alla 3 eftersom vi är ett par och eftersom vi är ett par kan hon inte åka själv med sitt barn. Jag funderar på att åka själv iväg till Barcelona några dagar eftersom jag trodde det var slut. Ni hör vad krångligt det låter. Kan någon kvinna förklara på ett tydligare sätt vad allt betyder. Jag får bara huvudvärk av hela situationen.