• Anonym (Tillstånd saknas)

Är avsugningarna olika?

Fråga till män här som blivit avsugen av flera kvinnor under en kort tid. Gärna under samma tillfälle (trekant, flerkant, gruppsex osv). Skilljer sig känslan markant mellan oralsexet? Alltså känns varje kvinna väsenskilt annorlunda när hon suger dig jämfört med den tidigare? Eller är det ungefär samma.

• Svar på tråden Är avsugningarna olika?
  • Anonym (Ebbot Lindberg)

Ja självklart är det olika eftersom alla gör olika och alla munnar är olika . Samt att det skiljer sig på erfarenhet och vana samt även på kunskaper om anatomi . Även tjejer kan ha noll koll på killars penisar och hur dom ser ut och funkar .
    En tjej vill mest slicka på ollonet , den andra suger så det gör ont, den tredje tar hela djupt men slaskar mest saliv överallt och den fjärde är fullfjädrat proffs och får det att kännas som himmelriket .. typ så..

• Anonym (Grabb)

Ungefär som Ebbot sa...

Nu har jag inga direkta erfarenheter av trekanter och gruppsex, mer än att jag för en herrans, menar herrans massa år sedan hade sex med två tjejer "samtidigt", men de minnena har bleknat...

Men likt Ebbot, ja, klart det är/kan vara olika. Vissa kvinnor är mer hårdhänta både med mun och händer, andra lite mer mjuka, somlig fullständigt tafatta. Somliga har bra rytm andra är totalt tondöva...

Ungefär som vi män...

• Anonym (Tillstånd saknas)

Halvt OT i min egen tråd men låt gå...
    Fittorna då? Om ni inom en kort tidsrymd penetrerat flera kvinnor. Kanske vid samma tillfälle. Skiljer sig känslan åt från fitta till fitta? Är det märkbart?

• Anonym (Kiv (kille51))

Ja, det är stor skillnad. Framförallt inlevelse.  Hur djup hon tar den. Om hon sväljer eller inte. 
    Jag har träffat kvinna som suger så skönt att bara den anledningen kunna gifta mig med henne. Jag har även varit med om rena pinan. 
    Jag har kommit som singel och insätt att hon måste kunna suga skapligt för att jag skulle bli ihop med henne. 

• Tukt

Det är ju inget konstigt att det är olika. En del gillar inte oralt, men gör det ändå. Andra blir kåta på det själva. En del tror de ska göra som på film. Men den som är bra på oralsex är den som läser sin partner under tiden och ser vad som är skönast.

• Anonym (Bikille)

Behöver inte ha flera för att kunna avgöra det. Dom enda som är relativt bra på det är kvinnor som verkligen älskar att suga kuk. Dom ger sig in i det till en annan nivå. Ni andra som hellre hade sluppit gör det inte bra öht. Ingen engagemang. Ni tror att bara för att munnen är runt kuken så gör ni det bra. Generellt så är kvinnor askassa på att suga kuk. Det är ok så länge ni klarar att hålla undan tänderna. 

• Anonym (Stor)

Stor skillnad, ja. Har varit med om gudomliga avsugningar och sådana som inte ens varit särskilt sköna.

En förutsättning för att vara ?bra? på att få en annan att njuta över huvud taget (?bra i sängen?) är ju just detta, att man själv njuter av att ge den andra njutning. Det gör en lyhörd för den andres signaler - man blir bättre rent tekniskt - plus att den egna kåtheten - att någon går igång på nåt som är skönt för mig, som att ha mitt kön i sin mun - i sig är en oslagbar trigger.

• Anonym (Stor)

Man kan förvisso vara tekniskt bra på en sak, såsom att suga kuk. Det finns ju svårare saker att lära sig i livet än att få en man att komma med munnen liksom. Man kan ju även, till en viss gräns, fejka sin egen njutning.

Men har en man fått uppleva högsta nivån så kommer han att märka skillnaden.

• PorterPelle

Ja, jag skulle vilja säga att är mer skillnad på hu olika tjejer ger avsugningar än hur olika fittor känns. Visst är det skillnad på hur trånga och hala m.m. fittor känns men att suga är dels teknik och dels en fråga passion för att suga kuk. Inlevelse betyder mycket. 

Svar på tråden Är avsugningarna olika?