• Anonym (Reservmjölk)

Att som man få något uppkört i analen

Att få prostatan stimulerad skall ju vara något extra har jag hört. Men jag kan inte påstå att jag förstår grejen. Jag är ingen expert på analsex på mig själv men jag har testat med en plugg några gånger. Och visst känner jag att orgasmen känns lite mer intensiv när jag har något i rumpan, men jag tycker inte att det är skönare. Mer att jag spänner hela området runt underlivet och stjärten på ett annat sätt än annars. 

Kan någon (kanske man) förklara vad det är som jag inte fattar eller har hittat?

• Svar på tråden Att som man få något uppkört i analen
  • Anonym (Man)

Skulle säga att ju fler gånger du testar dess bättre blir det. Sedan behöver det också ta lite tid och det går inte stressa fram något extraordinärt. 

• Anonym (Bikille)

Grejer i atjäeten är inte för alla. Även om våran P punkt sitter där och njutningen ökar så är det väldigt mycket runt omkring med. Vi har fortfarande en ringmuskel vissa är känsliga med att töja och så. Vissa har jätte lätt ont där och känner mer den smärtan innan den ens känner njutningen av prostatan.

Jag älskar få pritatan masserad av leksaker av sambon. Men I min uppväxt o utforskning av min sexualitet haft svårt med att få kuk där pga jag får lätt ont i ringmuskeln. Har gått bra vissa gånger men många gånger har det bara vart smärta. 

Så testa dig fram av vad som passar dig du kanske bara är ok med ett finger. Eller kanske en smal analstav som kommer åt prostatan men töjer inte ringmuskeln. Jag har fått sköna orgasmer av vibrerande dildo i analen och knappt runkat nånting. Bara kommit av vibrationerna 

Lycka till o hitta din njutning

• Anonym (Catta)
    Anonym (Reservmjölk) skrev 2025-06-26 09:28:54 följande:
    Att som man få något uppkört i analen

Att få prostatan stimulerad skall ju vara något extra har jag hört. Men jag kan inte påstå att jag förstår grejen. Jag är ingen expert på analsex på mig själv men jag har testat med en plugg några gånger. Och visst känner jag att orgasmen känns lite mer intensiv när jag har något i rumpan, men jag tycker inte att det är skönare. Mer att jag spänner hela området runt underlivet och stjärten på ett annat sätt än annars. 

Kan någon (kanske man) förklara vad det är som jag inte fattar eller har hittat?

Man får nog hålla på ett tag och testa sig fram. Min sambo älskar både att få och ge analt. Just nu är favoriten att jag peggar honom med en strap-on. Det njuter han verkligen av. Köp lite olika sexleksaker och testa. Min sambo gillar dildosar med tydliga ådror på. Pluggar eller dildosar som är släta ger honom inte så mycket. 
Svar på tråden Att som man få något uppkört i analen