• Emanunow

Gravid med första efter 4 misslyckanden

Hej.
    Jag har haft 3 missfall och 1 utomkvedshavandeskap och nu har jag fått ett mycket svagt test som visar positivt.
    Men många symptom redan. Ömma bröst, svullen mage, mensvärk, ryggont, trött somnar minst en gång på dagen, blödning i 3 dagar som jag aldrig har inte med mens. Aldrig kortare än 5 dagar. 
    Idag hade jag första illamående.
    Har mitt andra besök hos BM 8 Juli. 
    Mitt första var igår och online.
    Jag är så nervös o h orolig för ultraljudet. 
    Jag har till och med använt AI för att se vad dom ser på testet. 

• Svar på tråden Gravid med första efter 4 misslyckanden
  • Siripiri
    Emanunow skrev 2025-06-27 20:11:29 följande:
    Gravid med första efter 4 misslyckanden

Hej.
    Jag har haft 3 missfall och 1 utomkvedshavandeskap och nu har jag fått ett mycket svagt test som visar positivt.
    Men många symptom redan. Ömma bröst, svullen mage, mensvärk, ryggont, trött somnar minst en gång på dagen, blödning i 3 dagar som jag aldrig har inte med mens. Aldrig kortare än 5 dagar. 
    Idag hade jag första illamående.
    Har mitt andra besök hos BM 8 Juli. 
    Mitt första var igår och online.
    Jag är så nervös o h orolig för ultraljudet. 
    Jag har till och med använt AI för att se vad dom ser på testet. 

hur långt är du gången? jag fick som en konstig kort mens när jag hade utomkveds :( plussade då svagt efter jag hade haft vad jag trodde var en mens. Har du haft X har du ju rätt till tidigt VUL

• Anonym (Viktoria)

Jag är i vecka 5. Jag ska på ultraljud om två veckor. Dom skickade en remiss till sjukhuset 😥
    Men alla symptom är kvar. 
    Jag hade väldigt sparsamt blödning I 3 dagar. Och jag har aldrig mens så kort.

• Siripiri
    Anonym (Viktoria) skrev 2025-06-28 09:14:42 följande:

Jag är i vecka 5. Jag ska på ultraljud om två veckor. Dom skickade en remiss till sjukhuset 😥
    Men alla symptom är kvar. 
    Jag hade väldigt sparsamt blödning I 3 dagar. Och jag har aldrig mens så kort.

Åh inte kul med väntan 😩 Jag hade bett om att få ta två blodprov med två dagars mellanrum typ för att se hur HCG beter sig, ganska tydligt tecken kring om det är en bra graviditet eller ett pågående X ♥️ styrkekramar och lycka till! 
  • Anonym (Viktoria)

Tog ett test idag. 

• Jassan123

Hej ! 
    Tyvär så kan jag inte se mer än 1 streck på dina tester?😣 🤔 Förstår din oro , har själv haft MA i våras så det sätter griller i huvudet på en! 
    Hur långt gången är du ? 
    Jag själv är 4+2 och har tydliga 2 streck.

Svar på tråden Gravid med första efter 4 misslyckanden