• Anonym (1 tsk salt)

Suger du alltid till han kommer?

Hur gör ni andra kvinnor när ni suger era män? Gör ni det alltid som en del av ett samlag? Eller kan det hända att ni suger en stund för att sen göra något helt annat? Suger ni alltid till han kommer eller kan ni avsluta innan hans orgasm och han är ok med det? Ungefär som att klia nån på ryggen en liten stund (kanske dålig jämförelse).

• Svar på tråden Suger du alltid till han kommer?
  • Anonym (A)

Suger inte alltid men kanske var tredje gång? Det är mer en fråga om vad som passar för stunden och vad man vill göra. Ska vi ligga suger jag inte tills han kommer, ska vi inte ligga suger jag till avslut.

• Fjäril kär

Beror helt på vad planen är för stunden... ska vi ligga så suger jag som en del av förspelet och slutar efter en stund , det blir som en teaser.  
    Ibland vill han ha en avsugning med avslut och då får han det . Då suger jag tills han kommer . 
    Ibland väcker jag honom med en avsugning och då kan det bli att han själv avbryter mig för att han vill ligga istället... 

• Anonym (1 tsk salt)

Nu är det inte så många som svarat ännu (fler svar välkomnas) men att döma av de inledande svaren så verkar en kuksugning syfta till antingen samlag (som nästa steg) eller orgasm. Är det så ovanligt att man bara suger en liten stund för att det är skönt där och då men behöver inte leda vidare till varesig penetrering eller sprut? Att ge, och ta emot, en sugning på några minuter och njuta och glädjas åt det utan att det skall tas vidare?

• Postman

Det beror helt på hur situationen. Man blandar och ger. Att bara suga en stund och inget mer låter fattigt tycker jag.

• Anonym (A)
    Anonym (1 tsk salt) skrev 2025-07-01 11:46:43 följande:

Nu är det inte så många som svarat ännu (fler svar välkomnas) men att döma av de inledande svaren så verkar en kuksugning syfta till antingen samlag (som nästa steg) eller orgasm. Är det så ovanligt att man bara suger en liten stund för att det är skönt där och då men behöver inte leda vidare till varesig penetrering eller sprut? Att ge, och ta emot, en sugning på några minuter och njuta och glädjas åt det utan att det skall tas vidare?

Det har aldrig efterfrågats. Tror det är väldigt ovanligt att myssuga kuk i ett par minuter och sen inte fortsätta sexuellt, och utan att det är del av ett (utdtaget) förspel. 
  • Anonym (JJ)
    Anonym (A) skrev 2025-07-01 12:13:33 följande:
    Det har aldrig efterfrågats. Tror det är väldigt ovanligt att myssuga kuk i ett par minuter och sen inte fortsätta sexuellt, och utan att det är del av ett (utdtaget) förspel. 
    Tror också det är ganska ovanligt.
    Som man hade jag nog upplevt det som ganska frustrerande, jag hade velat ha mer. Om inte direkt så ganska så snart därefter. 
  • Anonym (1 tsk salt)

Trevligt med några nya svar i tråden och fler tankar. Tack för dessa.

Ja, jag kanske är lite ovanlig då. Min fru brukar ofta suga mig en stund för att sen göra något annat. Det kan vara i soffan framför tvn, det kan vara i sängen innan hon går upp, det kan vara i bilen när vi precis parkerat någonstans osv. I de flesta tillfällena har jag, eller får jag, stånd. Men det har hänt någon gång att jag inte fått stånd. Men hon suger ändå och jag tycker alltid att det känns bra. Det är skönt. 
    Men jag måste inte få orgasm. Och jag måste inte ta det vidare till samlag. Det kan räcka med 4-5 minuters mjuk och skön sugning och slickning av kuken. Sen kan jag också göra något annat. 

Det händer också att jag gör samma på henne. Nu tar hon iof det något oftare hela vägen fram till orgasm och det är helt ok med mig. Men ibland är hon nöjd utan att hon kommer. Precis som jag. 

Måste allt sexuellt ni gör för varandra leda till orgasmer? Blir ni alltid frustrerade om det avslutas innan?

• Anonym (Anna)

Jag suger för att det är mysigt ibland och slutar när den är hård.

Antingen innan samlag eller som avslut på samlag.
    Jag suger till han kommer om syftet inte är att ligga, eller bara mysa.

• Anonym (A)
    Anonym (1 tsk salt) skrev 2025-07-01 14:44:57 följande:

Måste allt sexuellt ni gör för varandra leda till orgasmer? Blir ni alltid frustrerade om det avslutas innan?

Orgasm eller tillräckligt mycket sex för att ändå bli nöjd, ja. Massage, kramar, ligga nära är exempel på intima saker vi håller på med utan att det behöver leda till sex. 

Det är ju som att ligga lite granna bara? Köra missionären tre minuter och sen klä på sig. Absolut inte min grej. 
  • Anonym (1 tsk salt)

Jag noterar att de flesta här är rätt orgasmfixerade när det gäller sex. Sex är något man inleder och idkar för att få orgasm. Så tänker inte vi. Vi kan ha sex en liten stund bara för att det känns skönt och bra men vi behöver inte gå hela vägen till orgasm. Vi kan avbryta för att hålla kvar kåtheten och sen ta upp det ingen om någon timma. Vi är nog rätt unika ser jag. 

Svar på tråden Suger du alltid till han kommer?