• Queen81

Vad innebär följdförfrågningar?

Jag får ibland meddelande här om att någon vill följa mig men jag har aldrig svarat på dessa för jag vet inte vad det innebär 😅
    Någon som vill förklara?

• Svar på tråden Vad innebär följdförfrågningar?
  • Jimmy75

Sannolikt bara att den personen får aviseringar när du skriver något. Om det gäller både trådar och kommentarer i trådar vet jag inte. Jag skulle kunna skickat en sån eftersom jag gillat det jag läst av dig såhär långt....men jag är oskyldig 😄

• Queen81
    Jimmy75 skrev 2025-07-03 17:03:01 följande:

Sannolikt bara att den personen får aviseringar när du skriver något. Om det gäller både trådar och kommentarer i trådar vet jag inte. Jag skulle kunna skickat en sån eftersom jag gillat det jag läst av dig såhär långt....men jag är oskyldig 😄

Tack för svar! 😊 Nästa gång jag får en så kan jag ju likaväl godkänna den så får vi se om det händer något spännande 😎
  • Jimmy75
    Queen81 skrev 2025-07-03 17:08:24 följande:
    Tack för svar! 😊 Nästa gång jag får en så kan jag ju likaväl godkänna den så får vi se om det händer något spännande 😎
    Skickade en till dig bara för att, så ser vi.
  • Queen81
    Jimmy75 skrev 2025-07-03 17:19:31 följande:

Känn pressen att hädanefter bara skriva svinsmarta saker 😂

Ingen press, jag levererar svinsmarta inlägg utan ansträngning 😎✨️
  • Jimmy75
    Queen81 skrev 2025-07-03 17:26:44 följande:
    Ingen press, jag levererar svinsmarta inlägg utan ansträngning 😎✨️
    Vilken slump! Jag också....jag hör det för jämnan sägas om mig - visserligen av mig själv framför spegeln, men det förändrar ju inte att jag hör det ofta 😂
Svar på tråden Vad innebär följdförfrågningar?