• Melerad ögonfärg

Yngre eller äldre, vad tänder du på?

Jag har alltid blivit mer attraherad av kvinnor äldre än mig själv. Jag trodde nog att det skulle vända vid en viss ålder men läget är oförändrat för mig. Hur är det för er?  
    Frågan inleds med det kön du identifierar det med, oavsett läggning.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Yngre eller äldre, vad tänder du på?
  • Anonym (Nightstride)

Jag tänder på de runt min egen ålder. Helt ärligt.

När jag var 14 och började intressera mig för tjejer på allvar tycker jag 20-åriga tjejer var så tråkigt gammelvuxna.

När jag blev 20 tyckte jag 14-åringar såg ut som barn, medan 40-åringar var som gamla tanter, totalt ointressanta sexuellt.

Men nu när jag är 40 tycker jag att 30-åriga tjejer ser äckligt unga ut. 50-60-åriga tanter är fortfarande otänkbara sexuellt, men jag är övertygad om att det kommer fortsätta på samma sätt, så att 40-åriga kvinnor känns för unga och 50-60-åringar är heta. 

• Anonym (Anna)
    Kvinna. Än så länge har jag alltid varit attraherad av män mellan 25-45, oavsett min egen ålder. När jag själv var 16-18 höll jag mig till det lägre spannet (dvs ca 25-30), men under 25 kändes helt otänkbart för mig då män inte är färdigutvecklade varken kroppsligt eller mentalt innan dess (och innan någon kommer med irrelevanta kommentarer bara för att försöka argumentera: ja, jag är mycket väl medveten om att en 16-årig kvinna inte heller är färdigutvecklad och kan absolut se det olämpliga i att en 16-årig dejtar någon 25+, och det gjorde jag inte heller utan jag väntade med sex tills jag var 18). Nu när jag själv snart är 40 kan jag fortfarande attraheras av 25-30-åringar, men vet inte om jag skulle ligga med/dejta någon så ung. 
  • Anonym (Mimmi)

Min man är 12 år yngre och jag attraheras bara av honom.
    Skulle inte intressera mig av någon äldre oavsett.

• Anonym (H)

Är heterosexuell kvinna. Har aldrig brytt mig förut men nu är jag 40+ och vill absolut inte ha någon äldre. 

• Anonym (30+)

Jag tänder på dom i min ålder 

• Anonym (Nock)

Fräscha människor som tar hand om sina kroppar. Gör man detta så håller sig kroppen snygg och välformad, oavsett ålder.

• Anonym (Äldre)

Är kvinna och har alltid dragits till äldre män, oavsett min egna ålder! 

• Anonym (Mister)

Man, har alltid attraherats av kvinnor 40+. Kvinnor i den åldern är oerhört attraktiva och vet oftast vad de vill. När jag var yngre så var det för att bli förförd, och nu, då jag är 50+ för att förföra.

• Mayjel
    Anonym (Mister) skrev 2025-07-06 01:09:23 följande:

Man, har alltid attraherats av kvinnor 40+. Kvinnor i den åldern är oerhört attraktiva och vet oftast vad de vill. När jag var yngre så var det för att bli förförd, och nu, då jag är 50+ för att förföra.

Så en kvinna i 40-årsåldern som inte vet vad hon vill är inte attraktiv då? 
  • Anonym (Mister)

Jo, jag tycker kvinnor i den åldern oftast är väldigt attraktiva - och de vet oftast vad de vill. Men även om de inte vet vad de vill kan de vara mycket attraktiva;) 

• Anonym (Toyboys)

Rent sexuellt tänder jag på unga män så där 18-25 år men skulle aldrig vilja ha något annat en en rent sexuell relation med så unga män. 

Är 63 och gubben min är 78. Perfekt för en kärleksfull relation men jag har som sagt mina yngre toyboys för rent sexuella äventyr. Träffar dessa unga män ibland själv och ibland tillsammans med min älskade gubbe för heta sexuella äventyr. 

Rent sexuellt älskar jag virila män som kan länge och gärna flera gånger i rad men rejäla satser och självklar skall dom var rejält utrustade och inte rädda för att ha sex i grupp. 

• Freddie K

Jag tänder på både yngre och äldre. Det beror på vilket humör jag är på.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 07:35:26 följande:

Rent sexuellt tänder jag på unga män så där 18-25 år men skulle aldrig vilja ha något annat en en rent sexuell relation med så unga män. 

Är 63 och gubben min är 78. Perfekt för en kärleksfull relation men jag har som sagt mina yngre toyboys för rent sexuella äventyr. Träffar dessa unga män ibland själv och ibland tillsammans med min älskade gubbe för heta sexuella äventyr. 

Rent sexuellt älskar jag virila män som kan länge och gärna flera gånger i rad men rejäla satser och självklar skall dom var rejält utrustade och inte rädda för att ha sex i grupp. 

Jag har inget emot det, men bara på Familjeliv kan en 63-årig kvinna skriva att hon sexuellt dras till 18-25-åriga män och få en tumme upp och inte en tumme ner så långt ögat kan nå.
  • Anonym (Maja)

Kvinna 20 år. Tänder bara på äldre. Både för sex och förhållande. Min sambo är 25 år äldre och vi har varit ihop i 2 år. Har alltid dragits till äldre. Det har aldrig funnits något intresse för jämnåriga eller yngre.

• Anonym (Pp)

Man 40. Älskar mogna kvinnor 60+. Helst blonda med lite större bröst. Men är också förtjust i yngre kvinnor 20-30. 

• Anonym (Pp)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 07:35:26 följande:

Underbar historia. Men den lär inte vara sann, för mycket fantasi 
  • Anonym (Toyboys)
    Anonym (Pp) skrev 2025-07-06 10:40:38 följande:
    Underbar historia. Men den lär inte vara sann, för mycket fantasi 
    Du får tro vad du vill men om du vill kan du kolla in DS och nätverk för mogna kvinnor som vill träffa yngre män och lita andra forum runt detta på internet. 

Har swingat i över 40år så jag kan garantera att sexuellt aktiva kvinnor inte är helt ovanligt.
  • Miss Sunny
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 10:47:02 följande:
    Du får tro vad du vill men om du vill kan du kolla in DS och nätverk för mogna kvinnor som vill träffa yngre män och lita andra forum runt detta på internet. 

Har swingat i över 40år så jag kan garantera att sexuellt aktiva kvinnor inte är helt ovanligt.
    Precis !  

Jag är 66, och har själv mkt. yngre älskare/kk.  Dock inte 18-25, men i 30-åren.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Maja) skrev 2025-07-06 09:09:04 följande:

Kvinna 20 år. Tänder bara på äldre. Både för sex och förhållande. Min sambo är 25 år äldre och vi har varit ihop i 2 år. Har alltid dragits till äldre. Det har aldrig funnits något intresse för jämnåriga eller yngre.

Funkar nu när du ännu är så ung.

20 och 45... Min äldsta son är 43 och skulle han komma släpade på en tjugoårsåldern så skulle jag bli allvarligt bekymrad. 
Svar på tråden Yngre eller äldre, vad tänder du på?