Jag vill inte att du stoppar in den mer
Ja så sa hon för drygt två år sedan men vi har fortsatt att leva tillsammans sover i samma säng och lever tillsammans.
Ja så sa hon för drygt två år sedan men vi har fortsatt att leva tillsammans sover i samma säng och lever tillsammans.
Ok, då vet vi
Varför väljer du att berätta det? Är du tillfreds med er relation eller saknar du samlivet, och isåfall vad är det som gör att du väljer att stanna i relationen? Barn? Hus?
Och den blå fågeln satt fortfarande på sin gren, och målade en orange häst?
Det är rätt, du kan inte göra så med bilens avgasrör, grannarna tittar konstigt.
Varför väljer du att berätta det? Är du tillfreds med er relation eller saknar du samlivet, och isåfall vad är det som gör att du väljer att stanna i relationen? Barn? Hus?
Fråga frun om hon har något emot att du skaffar dig en tjej vid sidan om. Lite diskret så där.
Intressant. Följer tråden.
Jag skulle inte vilja leva så. För mig är sex en oundgänglig del av livet. Min fru har haft cancer och skadats i underlivet, men har kommit tillbaka så vi kan ha omslutande sex åtminstone en stund. Vi lägger till oralsex och våra sexleksaker och har hittat sätt att ha det skönt. Vill man och tycker om närkontakt av fjärde graden så går allt att lösa.
Att din fu inte vill att du "stoppar in den" trodde jag betydde att hon inte gillade just det, men märkligt i mina öron att inte vilja ha skön hudkontakt. Beklagar dig, TS. En dimension i livet saknas.
Ungefär så sa en av mina vänners kvinna efter två barn.
Jag tycker det är elakt och ledsamt (som det formulerades), det är ju inte det han valde när han valde henne. Men samtidigt ska man klart inte tvingas att ha sex om man inte vill.
För egen del kanske jag tycker det är okej att ha sex sällan eller kasta in handduken när slemhinnorna är helt sköra vid 60 eller så. Mina börjar bli det nu men jag kan fortfarande njuta av sex fast det oftast blöder lite rosa efteråt.
Kvinnan i mitt exempel stängde butiken vid 40.