• Anonym (X)

Ser du hellre att du ligger med någon utanför relationen eller att din partner gör det?

Hur ser du på att någon av er har sex utanför relationen? Är det du eller din partner som får/gör det?

Har ni gjort det? Har någon av er haft sex utanför relationen? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ser du hellre att du ligger med någon utanför relationen eller att din partner gör det?
  • Anonym (konstig)

Konstig och udda fråga. Vad är orsaken till den frågan? Det är alltså en påtvingad otrohet det handlar om? "Nån" har gjort det i ett tänkt förhållande?  

• Anonym (Anna)

Skulle tända på att jag gjorde det med hans vetskap. Inte som en sådan cuckoldgrej (usch!) utan tex att han ?lånar ut? mig till en kompis.

Inget vi någonsin gjort och inget han skulle gå med på.

• PappaX3
    Anonym (Anna) skrev 2025-07-09 14:32:48 följande:

Skulle tända på att jag gjorde det med hans vetskap. Inte som en sådan cuckoldgrej (usch!) utan tex att han ?lånar ut? mig till en kompis.

Inget vi någonsin gjort och inget han skulle gå med på.

Det är hett ;) 
  • Anonym (Trogen)

Ingen av oss får eller vill ens göra det. 

• Anonym (Hm)

Inget någon skulle direkt FÅ, men om jag måste välja mellan att själv vara otrogen eller om min man ska vara otrogen mot mig väljer jag det sistnämnda. Jag blir hellre sårad än att såra och jag väljer hellre att behålla moral och integritet än att förlora den. 

• Anonym (X)
    Anonym (konstig) skrev 2025-07-08 20:07:21 följande:

Konstig och udda fråga. Vad är orsaken till den frågan? Det är alltså en påtvingad otrohet det handlar om? "Nån" har gjort det i ett tänkt förhållande?  

Frågan ställs med anledning av att se om det finns skillnader mellan könen huruvida man anser att om någon i ett förhållande ska ligga med någon annan, vem ska i så fall göra det 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Hell no!)

Nej, det är inget jag gör eller accepterar hos en partner. 

När jag var yngre och tillsammans med nuvarande första gången (25 år sedan och vi nyligen hittat tillbaka till varandra) så hade jag inställningen "jag struntar i vad du gör så länge du kommer hem till mig på kvällen". Det var då, nu finns det inte en snöbolls chans i helvetet att det skulle ske.

• Anonym (Hell no!)
    Anonym (Eva) skrev 2025-07-18 08:28:47 följande:
    Intressant att du vet vad andra vill. Är tyvärr rätt vanligt i relationer att man säger vad man tror att den andre vill höra och inte det man egentligen vill. Men du är kanske tankeläsaren.
    Eller så har man faktiskt diskuterat och kommit överens gemensamt om vad som gäller. Om någon önskar ändra den överenskommelsen så får denne ju säga något. 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Ser du hellre att du ligger med någon utanför relationen eller att din partner gör det?