Anonym (Se normal ut!) skrev 2025-07-09 18:21:46 följande:
Jag har vänligt bett dem om att se normala ut på bilderna, men de gör så här i alla fall. Dessa bilder ska ju sparas för framtiden, och om 10 år så undrar väl alla varför de räckte ut tungan, eller gjorde så där med munnen. Så de bilderna kommer man väl att plocka bort, och anses som helt misslyckade. Då de räcker ut tungan ser det på håll ut som en jättetjock underläpp. Men det är väl något som förhoppningsvis är tillfälligt, så jag får försöka att stå ut. Jag får ta spontana bilder då de ser normala ut.
Anonym (Se normal ut!) skrev 2025-07-09 18:27:02 följande:
Så jag undrar varför de gör så här när det bara förstör bilderna.
Jag ser ingenstans i dina poster där du har frågat dina vänner varför det gör så.. Utan du bara konstaterar att du har sagt åt dem att "se normala ut".
Och att fråga dina vänner varför de gör så här var inget alternativ för att <förklara här>?
Hur skall främlingar på ett nätforum som inte känner dina vänner veta hur det tänker och kunna svara på varför de gör så hade du tänkt?
Jag och mina vänner har gjort roliga miner och poser på kort, när vi var unga. Inget vi hart stört oss på i efterhand inte ens efter typ 20 år. Utan vi sitter mest och skrattar och kommer ihåg roliga sker, som hände i samband med de korten, när man vill ta en nostalgitripp och titta på korten som togs då.
Så använd inte ditt subjektiva tyckande och måla det sedan på "alla". För som sagt "alla" måste inte undra varför man gjorde på ett visst sätt på kort som ung. Då "alla" inte har samma smak och tycke som dig.